Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Wat is de waarde van 3091?

Gestart door Georges zondag 12 december 2021, 10:30:18

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wat is de waarde van 3091?
Lid sinds: 2014

Pluk de dag om te mogen rijden

offline
Wat is de waarde van 3091?
Ik heb een analoge 3091 die in bijna een onbespeelde staat is. Rijden en schakelen gaat perfect. Hoeveel kan ik hiervoor vragen?

Alvast bedankt
Re: Wat is de waarde van 3091?
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wat is de waarde van 3091?
Beetje googelen met afbeeldingen ( kost je bijna net zoveel tijd als hier een berichtje typen ) en je komt ze tussen de €70,- en €100 tegen  ;)

Grtz Tony
Re: Wat is de waarde van 3091?
Lid sinds: 2014

Pluk de dag om te mogen rijden

offline
Re: Wat is de waarde van 3091?
Ik heb hem op MP gezet en krijg belachelijke biedingen, max € 35. Zelf dacht ik aan € 70. Vandaar dat ik het hier postte.
Re: Wat is de waarde van 3091?
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wat is de waarde van 3091?
Nou begrijp ik het, Georges.
Op marktplaats verkopen levert wel vaker van zulke (begin-)biedingen op. Is een kwestie van geduld en geluk hebben.
Komt nog bij, dat analoog spul snel en flink in waarde gedaald is de laatste jaren.
Veel mensen die dat kopen, houden in gedachten rekening met de kosten van de ombouw naar digitaal.

Je zou de loc ook hier in het verkoophoekje kunnen plaatsen.
Wie weet  ;)

Succes met de verkoop !

Grtz Tony
Re: Wat is de waarde van 3091?
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Wat is de waarde van 3091?
FF stug doorzettuh!  8)

Als ik zo kijk wat de 3091 doet op marktplaats, ebay en catawiki, dan zou ik gewoon zeggen stel zelf "een minimum bod"waaronder je niet gaat. Want deze lok gaat gewoon tot € 119,- schoon aan de haak weg, mits de OVP e.d. ook klopt.

Zelf heb ik niets met stoom, dus ja, ach, zie je. Pfffft.
Re: Wat is de waarde van 3091?
Lid sinds: 2014

Pluk de dag om te mogen rijden

offline
Re: Wat is de waarde van 3091?
Ik heb hem verkocht voor € 65 en dat lijkt mij redelijk want ik had er ook geen doos bij.

Groeten Georges