Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

insider model certificaten

Gestart door Tjoekedoris vrijdag 07 januari 2022, 20:56:24

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
insider model certificaten
Lid sinds: 2013

Eigenlijk klooi ik maar wat an

offline
insider model certificaten
Beste mensen,

Ik probeer elk jaar een mooi Insider model te kopen en ben daardoor ook in bezit van de modellen 39170 (De BR103-1 - TEE) van 2017 en het model 39706 (RAM TEE Edelweiss) van 2020.
Ze staan in de vitrine te pronken en het is een prachtig gezicht.

Nu heb ik van andere modellen van andere jaren en zelfs van de modellen uit 2021 een certificaat toegestuurd gekregen.
Echter van de 2 bovengenoemde modellen nou net weer niet.
Kan dat kloppen, zijn er meer die ook geen certificaat van die modellen hebben ontvangen?
Zijn daar geen certificaten van of ben ik gewoon de klos?
Re: insider model certificaten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: insider model certificaten
Ik heb  van het model 39706 (RAM TEE Edelweiss) een certificaat opgestuurd gekregen.

Groeten,
Wico
Re: insider model certificaten
Deze Insider modellen zijn op de normale manier (dus dmv invullen van formulier) besteld/betaald?
Dan schakel je jouw dealer toch in, die heeft alle info en kan M* contacten.

Vrgr,
Wilko
Re: insider model certificaten
Lid sinds: 2013

Eigenlijk klooi ik maar wat an

offline
Re: insider model certificaten
Ik begrijp dat er dus gewoon certificaten horen te zijn voor die modellen
en zal inderdaad mijn dealer daarvoor benaderen.
Het moet toch mogelijk zijn om die dan alsnog te kunnen krijgen lijkt me.
Re: insider model certificaten
 @citaat Wat natuurlijk kan zijn is dat jouw dealer voor jou het model besteld heeft op naam van een Insider-lid, mocht jezelf geen Insider-lid zijn. Dan krijgt degene op wiens naam de bestelling gedaan is het certificaat op naam thuis gestuurd.
Re: insider model certificaten
Lid sinds: 2013

Eigenlijk klooi ik maar wat an

offline
Re: insider model certificaten
Nee, ik ben zelf insider lid en heb gewoon die modellen besteld middels de bijbehorende bestelbonnen.
Re: insider model certificaten
Vraagje over die certificaten, klopt het serienummer van de loc niet op het certificaat staat?
Dat lijkt toch zo voor de certificaten die ik al gezien het op internet. Hoe weet je dan bij welke loc het hoort?
Ikzelf heb heel wat insider modellen, maar omdat ik zelf nooit lid ben geweest zijn die allemaal besteld met andermans bestelformulieren.
Re: insider model certificaten
Lid sinds: 2019

Treinen rijden niet op tijd, maar op rails!

offline
Re: insider model certificaten
Nog een bijkomende vraag ivm certificaten, kan er een duplicaten aangevraagd worden?

Ik heb namelijk een M*37634 tweede hands gekocht van iemand die zelf de loc heeft gekocht op Catawiki, en het certificaat is verloren.  Na lang zoeken heb de veiling terug gevonden op het net en daar heb ik ook de foto van het certificaat terug gevonden (nummers van de loc komen overeen)
Mvg Carlo       
Re: insider model certificaten
Citaat van: antonv op zaterdag 08 januari 2022, 17:31:13
Vraagje over die certificaten, klopt het serienummer van de loc niet op het certificaat staat?
Dat lijkt toch zo voor de certificaten die ik al gezien het op internet. Hoe weet je dan bij welke loc het hoort?
Het nummer alsook de foto van het model staan op het certificaat.
Re: insider model certificaten
Wat is dit dan voor een certificaat?