Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

wurttemberger

Gestart door catzeiler woensdag 26 maart 2008, 21:31:53

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
wurttemberger
catzeiler
gast

wurttemberger
Wat mag de wurttemburgerset kosten, dus de tweedelige set, bestaande uit de loc met rijtuigen plus de aanvullende set met twee rijtuigen en de koets, figuren, etc.?
Re: wurttemberger
verzameldirk
gast

Re: wurttemberger
Citaat van: catzeiler op woensdag 26 maart 2008, 21:31:53
Wat mag de wurttemburgerset kosten, dus de tweedelige set, bestaande uit de loc met rijtuigen plus de aanvullende set met twee rijtuigen en de koets, figuren, etc.?


Echt wat een gek er voor bied, of een echte liefhebber het waard vind
Zoek op Ebay, en type in Märklin xxxx   xxxx = bestelnummer,
vooral de puntjes niet vergeten op de a.

als je dan een aanbieding ziet, dan deze even opslagen in mijn Ebay, kun je altijd zien wat het opgebracht heeft.

Er staat dan zoekopdracht opslaan.

Ik zou zoeken op Ebay Duitsland dat werkt beter als de Ebay Nederland.
IK doe al heel lang zaken op Ebay en je staat er versteld van wat er soms meer wordt aangeboden via de Duitse Ebay.

Zo weten ook maar weinig als je gaat zoeken op wereldwijd, je nog niet alles te zien krijgt.

Wil je alle USA en CANADA aanbiedingen zien moet je apart gaan naar Ebay.com

succes ;  Dick Bolt
Re: wurttemberger
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re: wurttemberger
Ik heb de set ook. Let op, je hebt er een DELTA versie van, maar ook een DIGITALE versie. Hier zit nog wel wat prijsverschil tussen.

Ik heb destijds 260 euro betaald op Ebay voor de set met uitbreiding, maar heb ze ook samen voor 380 eruit zien gaan. (In 2005).

Succes met zoeken! Het is en juweeltje van een set!!
Re: wurttemberger
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: wurttemberger
Ik heb er ongeveer 1 jaar over gedaan om deze set (digitaal) 26573 voor een redelijk bedrag op Ebay te kopen.
Meerdere keren tot iets boven de ? 300,- geboden maar ging iedere keer voor nog meer weg, 4 maanden terug voor nieuwe set ineens voor ? 273,- en afgelopen zaterdag, op de beurs in Houten, aanvullingsset 46573 (nieuw) met 40% korting voor ? 39,-

Dus rustig je kans afwachten en gewoon niet hoger bieden dan wat je er voor betalen wilt.
Het is echt een pracht set.

Veel succes met kopen.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan. 
Re: wurttemberger
peterpan
gast

Re: wurttemberger
Citaat van: verzameldirk op woensdag 26 maart 2008, 22:38:16
Zo weten ook maar weinig als je gaat zoeken op wereldwijd, je nog niet alles te zien krijgt.

Wil je alle USA en CANADA aanbiedingen zien moet je apart gaan naar Ebay.com

succes ;  Dick Bolt

Even offtopic; ik doe ook vrij veel op ebay. Als je wereldwijd zoekt vanuit ebay nederland krijg je alles waarvan zeker is dat deze verkoper in ieder geval naar Nederland verzendt.

Als je naar ebay.com gaat, krijg je inderdaad meer te zien maar meestal verzenden de verkopers alleen binnen de usa of canada. Wat ik altijd doe, is toch een mail sturen of ze ook naar Nederland versturen. En vaak heb ik een JA als antwoord gekregen. En nu weer terug ontopic.

Het is een hele mooie set maar past echt niet op mijn baan.

Ps. biedingen op ebay beginnen bij ? 150.

Groeten,
Peter
Re: wurttemberger
catzeiler
gast

Re: wurttemberger
Nah, waarschijnlijk heb ik er dan toch te veel voor betaald, maar, het is een mooie set. Ik heb e. 400,00 neergeteld.
Re: wurttemberger
peterpan
gast

Re: wurttemberger
Citaat van: catzeiler op donderdag 27 maart 2008, 23:22:03
Nah, waarschijnlijk heb ik er dan toch te veel voor betaald, maar, het is een mooie set. Ik heb e. 400,00 neergeteld.

Nee hoor, hoeft niet. Ten 1e beginnen de biedingen bij ? 150 dus het bedrag kan alleen maar oplopen en ten 2e zag ik er geen uitbreidingsset bij staan.
Re: wurttemberger
catzeiler
gast

Re: wurttemberger
Hoe het ook zij, het is een mooie set, in mint-conditie.
Re: wurttemberger
catzeiler
gast

Re: wurttemberger
voor alle duidelijkheid: het betreft dus de set 26573 met de uitbreidingsset. Ondertussen heb ik wel ontdekt dat ik er heel geen slechte koop aan heb gedaan.
Re: wurttemberger
Lid sinds: 2009

offline
Re: wurttemberger
Ter info: de set gaat nu met enige regelmaat weg voor onder de ?200, soms zelfs mèt uitbreidingsset...