Weinig over de inhoud meer over de bijlagen, in jullie berichten, zal Baanloos blij mee zijn of is hij al met vakantie? Dan kunnen we los

LOL
De bon voor de speciale Insiderlidmaatschap producten krijg je thuis gestuurd met de insider. Als je alleen lid bent van de Duitse Märklin Magazin via een rechtstreeks abonnement bij de uitgever Press Up GmbH krijg je geen bestelcoupon of andere bijlagen.
De 1e en de 2e Insiderlok hoef ik niet dus wie wil kan etc... Heerlijke taalfout weer op de poster v/d E71: sluitringen
De bijbehorende wagenset heeft maar 1 wagen die ik zou willen hebben en dat is het model van de G10 wagen DB met sluitschijven. Ik verzamel / spaar die G10 wagens en dan alleen de modellen die zonder remmershuis of G10 met afgebouwd remmershuis zijn. G10 zit wel vaker in een wagenset, ik zoek dan los aangeboden exemplaren. Dus wie een exemplaar kwijt wil.
Ik zal het coupon voor de catalogus van volgend jaar niet moeten vergeten op tijd in te leveren. Daar was vorig jaar erg te laat mee, gelukkig een goede dealer die me toch de catalogus gaf.
Nu het Zomernieuws samengevat op papier, alles was immers al gepubliceerd of zo u wilt uitgelekt.
En o ja dit topic gaat over de insider. De NL versie kwam ook bij mij dit weekeinde. Dat moge wel duidelijk zijn uit het voorgaande.
Dirk :-{)