Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Hulp bij instelling esu Zwitsers verlichting op cs2 marklin

Gestart door Hannyvan vrijdag 03 december 2021, 11:40:09

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hulp bij instelling esu Zwitsers verlichting op cs2 marklin
Heb een lok 3384 (v200) am 4/4 omgebouwd met hoogvermogen motor en esu lopi 5.
Via John soldeer printjes gekocht met led-verlichting passend voor deze lok de am 4/4 zwitsers
Nu de esu erin zit en volgens de beschrijving aangesloten moet ik het een en ander veranderen in cv's
Nu de vraag hoe kan ik dit veranderen in een cs2? Nergens iets gevonden op internet
Ik hoor graag even iemand die mij verder kan helpen om de verlichting op de juiste manier te laten werken.
Alles is welkom, groet Hans
Re: Hulp bij instelling esu Zwitsers verlichting op cs2 marklin
 @citaat / Hans,

Het makkelijkste gaat door op de website van Esu de lokprogrammersoftware te downloaden. Deze te installeren. Dan kan je met een project daar alle instellingen voor je Lokpilot maken. Dus aanwijzen van functies aan uitgangen e.d. Binnen het programma zit de mogelijkheid om met het menu "Tools" >> "Show Changed CV's" te zien welke DCC-CV's welke nieuwe waarde hebben gekregen. Deze DCC-CV's en waarden mag je via je CS2 handmatig wijzigen.

Of je doet een oproep of iemand in de buurt met een Lokprogrammer de boel even instelt.

Groet Ronald.