Nieuws: Heb je vragen over de werking van het 3railforum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.
+  3rail Forum
|-+  Modelbesprekingen
| |-+  Ombouwen Märklin H0 Modellen
| | |-+  Hulp bij instelling esu Zwitsers verlichting op cs2 marklin
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hulp bij instelling esu Zwitsers verlichting op cs2 marklin  (gelezen 186 keer)

Hannyvan

• Toffe Gast
  • *
Hulp bij instelling esu Zwitsers verlichting op cs2 marklin
« Gepost op: vrijdag 03 december 2021, 11:40:09 »

Heb een lok 3384 (v200) am 4/4 omgebouwd met hoogvermogen motor en esu lopi 5.
Via John soldeer printjes gekocht met led-verlichting passend voor deze lok de am 4/4 zwitsers
Nu de esu erin zit en volgens de beschrijving aangesloten moet ik het een en ander veranderen in cv’s
Nu de vraag hoe kan ik dit veranderen in een cs2? Nergens iets gevonden op internet
Ik hoor graag even iemand die mij verder kan helpen om de verlichting op de juiste manier te laten werken.
Alles is welkom, groet Hans

ronaldk

• Stamgast
    • H0: Bouw van mijn baan
Re: Hulp bij instelling esu Zwitsers verlichting op cs2 marklin
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 03 december 2021, 12:34:57 »

@citaat / Hans,

Het makkelijkste gaat door op de website van Esu de lokprogrammersoftware te downloaden. Deze te installeren. Dan kan je met een project daar alle instellingen voor je Lokpilot maken. Dus aanwijzen van functies aan uitgangen e.d. Binnen het programma zit de mogelijkheid om met het menu "Tools" >> "Show Changed CV's" te zien welke DCC-CV's welke nieuwe waarde hebben gekregen. Deze DCC-CV's en waarden mag je via je CS2 handmatig wijzigen.

Of je doet een oproep of iemand in de buurt met een Lokprogrammer de boel even instelt.

Groet Ronald.
De bouw van Poggendam: Op het 3railforum en BNLS-forum
Pagina's: [1]   Omhoog