Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Märklin Lions club

Gestart door JLA001 woensdag 01 december 2021, 18:00:50

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Märklin Lions club
Lid sinds: 2021

offline
Märklin Lions club
Momenteel bezit ik een Märklinwagon van Lions club met opschrift: Lions for European Future - is een model volgens containerwagon 4481 - witte Märklindoos

Heeft er iemand een idee, welk Märklinnummer deze gekregen heeft, op de doos staat geen nummer en vind hierover geen informatie

Ook in het bezit van witte reclamewagon voor cbm - 100 jahre Christoffel Blindenmission en aan de andere kant het logo van Lions Club. Op de doos ook geen vermelding van Märklinnummer. Bij opzoeking gezien dat het een bijzondere uitgave is.

Foto's kan ik momenteel nog niet meegeven
Re: Märklin Lions club
Lid sinds: 2016

offline
Re: Märklin Lions club
Dit zijn van die speciale opdrachten, vermoed ik. De koelwagens worden bestempeld met het logo van de opdrachtgever.
Ze tellen niet echt als uitgave van M.

Groet,

Peter
Re: Märklin Lions club
Lid sinds: 2021

offline
Re: Märklin Lions club
zitten wel in een Märklindoosje  :)
Re: Märklin Lions club
Lid sinds: 2016

offline
Re: Märklin Lions club
Dat zal wel. Ze zijn ook van Märklin, maar hebben nooit in een catalogus gestaan en zijn niet via de normale dealernetwerken uitgegeven, tenminste dat is wat ik denk. Vergelijk het met de 3-rail wagons van dit forum.

Groet,

Peter
Re: Märklin Lions club
ACTS.zuid
gast

Re: Märklin Lions club
De karretjes hebben geen Marklin nummer.
Re: Märklin Lions club
Lid sinds: 2010

offline
Re: Märklin Lions club
Hey, in de Koll's Special staan er DUIZENDEN van dergelijke publiciteitswagons, de meeste tussen de 5 en 12€ waarde, oplage tussen de 100 en de 1000, hebben geen eigen Marklin nummer maar wel een nummer gegeven door Dhr Koll
Re: Märklin Lions club
Zie ===> klik