Om gelijk maar in huis te vallen met een eerst bericht/vraag.
Ik ben een jaar of 8 geleden begonnen met het ontwerpen en aanschaffen van een baan.
Heel de zolder nu vol liggen met rails, wagons, locs, scenery enzv enzv.
Uiteindelijk de keuze gemaakt om via blokken/massadetectie te gaan rijden dmv tmc's en isolatie's. (Riny Smetsers)
Daarbij ook uit gekomen op de intellibox, nu wil ik ook met I-train gaan rijden en hier al veel mee geoefend.
na het aanschaffen van een nieuwe pc, dacht ik mijn oude aan te sluiten op de intellibox. Echter kreeg ik dit maar niet aan de gang.
Diverse kabels aangeschaft, maar uiteindelijk zat er iets dwars met een driver of zo.
Helaas mede daardoor ook een beetje het plezier kwijt geraakt, maar... er ligt wel een baan van 4.00 mtr x 1,60 mtr op mij te wachten.
Het baanplan ligt al, en 80% van de wissels, tmc's en isolaties zijn aangebracht.
Nu keer ik terug en zie ik de CS3 voorbij komen, op het eerste gezicht een pracht apparaat, welke ik dan ook overweeg om aan te schaffen, mede omdat ik toch ook wat loc's met mfx heb.
De belangrijkste vraag nu is:
stuurt de CS3 ook de viessmann decoders (5211 & 5217) aan?
en met mijn baan van ongeveer 60 mtr lengte, welke CS3?
Een lang stukje geworden, maar ik hoop hier de nodige hulp te krijgen, om mij vanuit het bos weer op het pad te krijgen..

Berrie