Hier is een voorbeeld van een royaal schaduwstation 15 cm onder het station en BW. Met opschuifsysteem, zoals Gertjan het noemt. Als dit teveel opstelruimte is, kun je wat weglaten of inkorten. Door met doorgaande treinen alle sporen altijd in één richting te gebruiken hebben 4 van de 7 wissels geen aandrijving nodig, zonodig worden ze gewoon open gereden. Ook voor pendeltreinen werkt dat, die kunnen immers altijd weer terug via dezelfde wissels als waarover ze zijn binnengekomen. Daarom heb ik ook geen kopspoortje(s) gemaakt maar alleen doorgaande.
De werkruimte boven de sporen is is krap, maar als je er vanaf de lange zijkant bij kunt komen, schat ik dat 3 à 4 van de 7 sporen nog wel enigszins bereikbaar zijn. Voor de rest denk ik aan toegang van onderen. Uiteraard met een mangat links, onder de draaischijf, en verder nog een tweede, rechts van het midden van de baan. Da's ook wel handig voor het verborgen blauwe spoor. Maar het blijft krap. Liever zou ik nog wat verder dalen en dat kan ook best. Laat maar weten of je wilt zien wat ik daarbij in gedachten heb, dan werk ik het uit.
Als je er niet vanaf de lange zijkant bij kunt komen, is dit niet werkbaar.