Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Esu ECOS 50200 met terugmeldmodule

Gestart door stephan99 woensdag 02 maart 2022, 11:58:46

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Esu ECOS 50200 met terugmeldmodule
Hallo allemaal

Zoals aan het onderwerp te zien bestuur ik mijn baan met de ESU Ecos 50200. Ook seinen en wissels bedien ik met de ecos en heb me baan dus ook getekend in de Ecos.

Wat ik nu graag wil is het volgende (zie foto voor meer duidelijkheid). Je kan terugmeldmodules en s88 onder de baan plaatsen waardoor je kan zien op het seintableau of een spoor bezet is (rood spoor is bezet, zwart spoor is vrij) je kan ook in het seintableau een witte balk plaatsen en dan kan je dus ook zien welke trein er staat. Daar heb je echter wel ESU 50098 of 50095 voor nodig en die zijn redelijk aan de prijs en beide hebben maar 4 poorten die de mogelijkheid hebben om te kunnen zien welke trein er staat. Nu zag ik dat digikeijs heeft de DR5088RC DIGIDETECT. Die lijkt hetzelfde te werken als die van ESU maar had het gevraagd aan digikeijs maar zij konden mij niet de zekerheid geven of het ook werkt op het seintableau van de ECOS.

Heeft iemand hiermee ervaring waarmee ik geholpen kan worden. Bij voorbaat dank alvast

Met vriendelijke groet
Stephan Willemse