Citaat van: ACTS.zuid op vrijdag 14 januari 2022, 13:24:27
Nou flevoland20nogwat, kom er maar in.......
Mijn commentaar... Tja ..... ROCO heeft een fantastiche folder samengesteld, ok ze hadden de 1829 railforce one een gewone NS 1829 moet uitbrengen, dat is het enige, maar eindelijk een nieuwe 1600, kan mijn jaar al niet meer stuk, Plan V, was al bekend, maar ook geweldig, alleen niet te hopen dat de foto niet klopt. En als laatst de Eurocity rijtuigen set Amsterdam-Insbruck, super.
In totaliteit super met een smetje de 1829, had gewoon dus nogmaals een NS 1829 moeten zijn, want sowieso klopt deze loc niet meer als anno 2022 wilt doen, heeft niet een nederlandse vlag band in het midden lopen.
Bij de buren word er gesugereerd dat op Eurospoor een 1700 was belooft, had ook super geweest, maar goed Marklin kan hier al niet overheen, De kleine benelux zijn al jaren in winterslaap. Maar voor Nederland sowieso al een super jaar met de komst van de Wadloper. Wat wel grappig is dat ROCO naar LS Models heeft gekeken om steeds meer internationalere samenstellingen te maken zoals nu de Eurocity set, 6 delig, rood en groen. Min puntje van ROCO ze schuiven continue de levertijden op, de NS Vectron zou in Q1 komen is nu al Q2 net als de NS1631, is ook al Q2.
Ik ben tevreden en kijk met spaning naar dinsdag als Marklin met hun Noviteiten komt, NS Vectron, zal ik al tevreden mee zijn, we zullen zien.
Maar ROCO TOPJAAR

Ga zo door en kom spoedig met nummer varianten van de 1600/1700/1800 en niet zoals vroeger om 2/3 jaar.