Zoals in het vorige bericht geschreven, gebeurt er veel. Maar ook weer even iets onverwachts. Eind Mei was ik onderuit gegaan en ik kreeg in toenemende mate last van mijn been. Bleek, dat een schroef van een plaat in mijn been los geraakt te zijn en deze zorgde voor irritatie. Uiteindelijk is besloten, dat deze plaat verwijderd moest worden, hetgeen is gebeurd. Dit is dus weer achter de rug en de wond hersteld voorspoedig.
Daardoor ook weer tijd om bezig te zijn met seinpost IV. Ik heb besloten, dat in de beneden-etage een keukentje met kast en een toilet moest komen, dus hiervoor een ontwerp gemaakt en geprint.
Hieronder een foto met de al ingelijmde kast en een losse tussenwand tussen keuken en kantoor:

Natuurlijk kun je het onzin vinden om deze ruimtes, die je toch nauwelijks ziet, in het gebouw te maken. Maar het leek mij leuk om met een Arduino het één en ander aan te sturen met verlichting, die wisselend aan en uit gaat in de ruimtes.
De ruimte van het bloktoestel is nauwelijks veranderd. Alleen wat details om de raampjes beter te laten passen:

De binnenkant ga ik nog crèmewit spuiten.
Beide etages dan op elkaar gezet levert het volgende beeld schuin van boven:

Mijn betere helft heeft in een rommeldoos bij de kringloop een stukje rail gevonden, merk: Lima. Mocht ze voor niks mee hebben, omdat ze ook een arm vol andere spullen had. Wel aardig. Maar de rail zo bekijkend, lijkt het mij ook wel een passende prijs.

Mijn wagonnetje er maar eens opgezet en voor seinpost IV gezet en dat geeft dit beeld:

Etages staan los op elkaar, vandaar dat het gebouw wat scheef lijkt.
Ik ben niet ontevreden over de verhouding in de hoogte, maar is het gebouw niet te lang? Hoe lang is zo'n tankwagon eigenlijk in het echt?
0941-8828