Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

installatie C-rail draaischijf lukt niet

Gestart door VT601 vrijdag 16 juli 2021, 17:48:03

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
installatie C-rail draaischijf lukt niet
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

VT601 is one of my favorite trainsets

offline
installatie C-rail draaischijf lukt niet
Hallo Forummers,

Gisteren was ik door een bekende gevraagd eens te kijken naar zijn nieuwe C-rail draaischijf. Omdat ik de schijf zelf niet heb, ben ik qua kennis een beetje afhankelijk van de instructiefilmpjes van Märklin. Tot zover geen probleem.

Mijn kennis had  meerdere extra sporen aangesloten, waardoo ik de fabrieksinstellingen niet meer kon nagaan.
De draaischijf zelf werkte, de sporen konden vanaf de CS3+ gekozen worden.

Echter de initialisatie, waarbij de software de actieve sporen kon vinden, lukte niet. Ook opnieuw aanmaken / aanmelden gaf geen werkend resultaat.

Heeft iemand dit zelf ook al eens bij de hand gehad? Of werkte de initialisatie bij jullie wel?

John (VT601)
Re: installatie C-rail draaischijf lukt niet
goedemiddag,

een vriend van mij heeft ook de nieuwe c rails draaischijf aangeschaft,  hij is er mee terug gegaan naar de winkel waar hij hem had gekocht en heeft hem omgeruild voor een nieuwe. nu is hij drie draaischijven veder en houd hij problemen, bij de winkel hadden ze draaischijf ook van ander klanten terug gehad van wegen allerlei problemen. wat hem verteld is dat er nog een aantal kinderziektes in de draaischijf/besturing/software zitten.

ik kan je helaas niet verder helpen, maar wou de info melden dat het niet raar is dat het jou niet is lukt 

mvg Leonard 


Re: installatie C-rail draaischijf lukt niet
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: installatie C-rail draaischijf lukt niet
Er is een apart topic over dit wonderbaarlijke Marklin product:
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=73931.msg1279807#msg1279807
Met vele tips om het ding aan de praat te krijgen.