Nieuws: Heb je vragen over de werking van het 3railforum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.
+  3rail Forum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Scenerybouw
| | |-+  Amerikaans voorstadhuisje.
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Amerikaans voorstadhuisje.  (gelezen 504 keer)

vriend

• Vaste Gast
  • **
Amerikaans voorstadhuisje.
« Gepost op: zondag 20 juni 2021, 16:06:57 »

Een tijdje terug kreeg ik de vraag zou je voor mijn Amerikaanse N-baan een huisje kunnen maken wat je veelal ziet in de voorsteden van Amerika.
Dat was een uitdaging en ik ben er aan begonnen, eerst maar eens een tekening maken en dan de materialen erbij gezocht.
Materiaal is voor mij niet het probleem, daar ik van MAQUETT het nodige aan styreen in voorraad heb, daar bouw ik vervolgens al mij gebouwen mee.
Dus snijden en lijmen met als resultaat een mooi klein gebouwtje wat zijn plaats gaat krijgen bij de opdrachtgever.
De ontvanger gaat nu zelf aan de slag om het een en ander zelf te gaan bouwen en kan altijd nog aan mij vragen hoe ik dat doe.
Mogelijk zijn er op het forum ook liefhebbers van Amerikaans die er hun voordeel mee kunnen doen.
Laat het me maar weten en succes.

Groeten van Jaap

Degeluidsman

• Forum Moderator
  • A member of the Duurstede GroupĀ®
Re: Amerikaans voorstadhuisje.
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 23 juni 2021, 19:49:24 »

Hoi Jaap,

Leuk dat je deze modelspoorder hebt kunnen helpen met dit mooie huis  :thumbup: :thumbup:

Mvg,

Peter Degeluidsman
Pagina's: [1]   Omhoog