Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Sudexpress 2021

Gestart door Mister1736 dinsdag 08 juni 2021, 23:56:21

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Sudexpress 2021
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Sudexpress 2021
Voor vele misschien een onbekende, zij maken vooral Spaanse en Portugese modellen, wagens en rijtuigen. Maar door de Euro4000 ( van oa ) Europorte hebben zij een kleine markt meer naar het Noorden.

Vorig jaar was daar de aankondiging van de Euro9000 ( nee geen EK voetbal ) wat wel een van de krachtigste Diesel / Elektrische locomotieven is welke bij onze oosterburen rijdt. De combi van een flinke dieselmotor ( voor lange diesellijnen) en de mogelijkheid om Elektrisch te rijden geeft dat ook vele voordelen.

Nu hebben zij een nieuwe catalogus uitgebracht welke ik met jullie deel:

https://www.sudexpressmodels.eu/leaflets/Sudexpress_Novelties_2021-2022.pdf


Nee ik heb geen aandelen, maar heb wel een paar locomotieven besteld ;).
Ik moet jullie wel schuldig blijven wie er dealer(s) zijn in Nederland. Misschien vragen bij je eigen leverancier.
Re: Sudexpress 2021
Lid sinds: 2006

offline
Re: Sudexpress 2021
Bedankt voor het delen!
Partnership (wat is eigenlijk het correcte nederlandse woord: edit Partnerschap dus!) met Stadler vandaar dat zij alleen die locs uitbrengen.
Altijd leuk om eens verder te kijken dan Märklin, Roco, Piko.
Sudexpress vermeldt zelf dat men vertegenwoordigd is in 37 verkooppunten bij de Oosterburen, hier in NL echter 0.
Deel je ook de praktijkervaringen als je ze binnen hebt?
Re: Sudexpress 2021
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Sudexpress 2021
Alleenrecht denk ik, wat sommige andere leveranciers hebben met het uitbrengen van bepaalde werbe ( bestickerde ) locomotieven van bepaalde vervoerders, neem LocandMore bijvoorbeeld.

Ja zodra ik er 1 binnen heb, maak ik wel een verslag. Dingen zijn eventueel voorzien van sound en beweegbare pantograaf, dus ben heeeel benieuwd. Deze locomotieven gaan ook naar NL komen, alleen nog geen idee wanneer. Rail Force One heeft er namelijk 1 besteld dus dat gaat gebeuren, alleen wanneer?

Ik ben iig heel benieuwd naar deze loc en functies enz.
Re: Sudexpress 2021
Lid sinds: 2011

offline
Re: Sudexpress 2021
volgens de website van de fabrikant zijn de nederlandse dealers:  de Tombe Oegstgeest en Modelbouw Veendam.
Re: Sudexpress 2021
Lid sinds: 2006

offline
Re: Sudexpress 2021
de ML500 van de RAG is interesant
Re: Sudexpress 2021
Lid sinds: 2013

offline
Re: Sudexpress 2021
Modellen zien er zeker niet verkeerd uit.
Re: Sudexpress 2021
Lid sinds: 2006

offline
Re: Sudexpress 2021
Wie weet wagen ze zich ook nog aan de Stadler Flirt.
Te vinden in heel Europa.
Doe de R-net uitvoering maar.
Grappig detail: Op de nederlandse Stadlersite is het treinstel voor Gauda(!) - Alphen.
Re: Sudexpress 2021
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re: Sudexpress 2021
 @citaat komt van Gauw daar

Maar wel heel erg mooi modellen  :thumbup:
Re: Sudexpress 2021
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
Re: Sudexpress 2021
Hallo . Heeft iemand een idee wanneer de uitlevering van deze modellen gaat plaats vinden?

mvg
Jurrien