Zo te zien zijn de hoogtes niet allemaal goed ingesteld, maar met de gegeven getallen lijkt het me dat er niet overal genoeg ruimte boven de sporen is. Met name het traject A-C is problematisch. Halverwege dat traject staat als hoogte 48.23, terwijl het station erboven op 120 ligt. Dat is te krap, maar waarschijnlijk is dat wel te verbeteren. Een groter probleem is dat het spoor niet ver genoeg onder de locloods ligt, daarvoor zie ik niet direct een oplossing. Lastig is verder de verbinding van punt A in de zichtbare rails: van 66 naar 120 lijkt me behoorlijk steil.
Ik vermoed dat het ontwerp wel wat aan te passen is, maar zonder artikelnummers bij de rails is het lastig om te raden wat het ontwerp precies is. Als je wat plaatjes met artikelnummers geeft, wil ik er best eens naar kijken.
Iets heel anders is de plaats van de beide ontkoppelrails. Doordat ze direct naast de driewegwissel liggen, moet de locomotief op die wissel stil staan om te ontkoppelen. Als het ook maar enigszins te vermijden is, laat ik mijn locomotieven niet stoppen op een wissel. Wat ik ook nooit doe, is een bochtje naast een ontkoppelrails leggen. Eenmaal ontkoppelde wagens kun je namelijk alleen weer aankoppelen als ze op een recht spoor staan, vlak naast een bochtje staan de koppelingen van loc en wagen niet goed in lijn.
Tenslotte nog een detail: het korte spoortje links van het midden van de driewegwissel is te lang, het stootblok ligt praktisch tegen de railstaaf van de binnenbocht van de meegebogen wissel. De breedte van C-rail inclusief bedding is 40 mm. In het uiterste geval mag de bedding van het stootblok vrijwel tegen de bedding van de binnenbocht liggen. Omdat de bedding aan het uiteinde van zo'n stootblok 24977 of 978 laag is, kunnen de treinen dan nog nét veilig die binnenbocht gebruiken. Als de breedte van de rails in Anyrail instelbaar is, kun je hem op 40 mm zetten, dan kun je tijdens het ontwerpen al zien of het zal passen. In WinTrack staat het standaard al op 40 mm.