Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Hoe geraak je op het Rocrail Forum?

Gestart door Vic1956 zondag 06 juni 2021, 15:19:41

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Hallo Rocrailers,
Ik tracht op het Rocrail forum te geraken maar dat lukt niet. Als ik mij tracht te registreren krijg ik de melding "mailadres niet toegestaan". Is het mogelijk dat ik eerst een support key moet hebben om op het forum te geraken?
Groetjes,
Vic
Re: Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

VT601 is one of my favorite trainsets

offline
Re: Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Hoi Vic,

Nee, je hoeft geen supportkey te hebben, wel een geldig e-mail adres.
Mocht je problemen houden stuur dan een mailtje naar de administrators.

John (VT601)

Van de wiki-home FAQ-pagina.
CiteerWaarom kan ik niet registreren?
Mogelijk heeft de beheerder je IP-adres verbannen, of de gebruikersnaam die je opgeeft verboden. Tevens is het mogelijk dat de beheerder de registratie mogelijkheid heeft uitgeschakeld om zo de registratie van nieuwe gebruikers te voorkomen. Neem contact op met de beheerder voor verdere hulp.

CiteerWaarom kan ik niet aanmelden?
Er zijn verschillende redenen mogelijk waarom je dit probleem hebt. Controleer eerst of je gebruikersnaam en wachtwoord kloppen. Indien ze correct zijn, kun je contact opnemen met de beheerder om er zeker van te zijn dat je niet verbannen bent. Het is ook mogelijk dat de forumconfiguratie fout is, dan moet dit door de beheerder opgelost worden.

CiteerHoe neem ik contact op met een beheerder?
Alle gebruikers van het forum kunnen gebruik maken van het "Contact"-formulier als deze optie is ingeschakeld door de beheerders.
Leden van het forum kunnen ook gebruik maken van de "Het Team"-link.
Re: Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Hallo John,
Bedankt voor je respons. Ik heb ondertussen ook antwoord gekregen van de administrator. Het probleem is dat mijn email adres hotmail.com is en dit teveel spam veroorzaakt. Ik zal dus om op het forum van Rocrail te geraken een ander e-mail adres moeten aanmaken.
Vriendelijke groeten,
Vic
Re: Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Ik had hetzelfde probleem met een yahoo adres. Dan maar geen RocRail...
Re: Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

online
Re: Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Dan maakt je speciaal voor Rocrail toch een gmail adres aan.....

Groet, Anne W
Re: Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Dan maar geen RocRail...? Of wel, maar zonder op het forum te kunnen.
Re: Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Ik twijfel tussen iTrain en RocRail. Dit is in ieder geval geen goede start...
Re: Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Geen verstand van het onderwerp, maar een gmail- of outlook-account kun je geheel kosteloos maken. Voor dit account hier heb ik een outlook-account gemaakt en alles wat ik tot dusver heb besteld, gaat via dit account. Heb ik de boel mooi bij elkaar en geen gezeur met mijn betere helft.
Re: Hoe geraak je op het Rocrail Forum?
Citaat van: ErikW op dinsdag 08 juni 2021, 16:30:26
Ik twijfel tussen iTrain en RocRail.

Erik,
Rocrail werkt prima zonder toegang tot het Rocrail forum. Laat dat je er niet van weerhouden het programma te testen.
Je kunt het programma vrij downloaden en installeren. Het Rocrail forum is handig als je problemen hebt.