Ik lees hier graag wie er aanwezig kunnen zijn.
Mijn intentie is weer aan te schuiven. Tot nu toe zie ik geen reden om verstek te laten gaan.
Als je ideeën hebt welke acties je graag zou willen maken, maar je weet niet hoe, laat het hier dan weten.
Ideeën voor onderwerpen heb ik wel. Ik denk dat beide met een actie zouden kunnen worden opgelost, maar geprobeerd heb ik het nog niet:
1. Als ik opstart dmv "Automatisch rijden" en "Start alle locs" moet ik vervolgens van iedere loc die opstart en gaat rijden de sluitlichten uitzetten (getrokken treinen) of juist aanzetten (treinstellen), een extra lampje aanzetten (Artitec 1300, omgekeerd L bovenste sein) of iets dergelijks. dat zou ik heel graag niet meer willen hoeven doen.
2. Als op mijn pendelbaan mijn DE2 op één van beide eindpunten is wil ik graag dat het licht (front- en sluitseinen) uitgaat. Het moet juist weer aan als de trein weer terugrijdt. Op het andere eindpunt maakt het niet uit.
Voor punt 2 ben ik erin geslaagd de sluitlichten te doven bij binnenkomst (ik weet niet meer precies hoe ik dat gedaan heb - iets met blokeigenschappen geloof ik), maar aan gaat niet meer.