Nieuws: Voor de 3railwiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!
+  3rail Forum
|-+  Overige Spoorzaken
| |-+  Foto/Videohoekje Grootspoor
| | |-+  23er VSM in Leeuwarden
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: 23er VSM in Leeuwarden  (gelezen 433 keer)

Buzz_4stroke

• Speciale Gast
  • Trans Europ Express
23er VSM in Leeuwarden
« Gepost op: vrijdag 01 oktober 2021, 08:51:19 »

Omdat ik bezig was met de archieven struikelde ik over onderstaande foto en vond dat deze met jullie gedeeld moest worden.
De 23er van de VSM is op bezoek in Leeuwarden (rustplaats voor de ritten tussen Sneek en Stavoren), genomen in 2007, nog steeds een van mijn persoonlijk mooiste grootspoorfoto's...... Vooral het tegenlicht en de weerspiegeling daarvan in de railstaven met daarbij de contouren van de stoomlok en de slaapwagon zijn wat de foto zo mooi maakt.

dp

• Stamgast
    • Treinenfoto's
Re: 23er VSM in Leeuwarden
« Reactie #1 Gepost op: maandag 18 oktober 2021, 15:57:29 »

Mooi sfeervol!
Peter

Voor meer bewegende treinenbeelden uit Zweden en Nederland EN vrachtwagen filmpjes, bezoek ook  http://www.trainsandtrucks.nl .

marklintim

• Stamgast
  • trotse M-rail rijder
Re: 23er VSM in Leeuwarden
« Reactie #2 Gepost op: maandag 18 oktober 2021, 23:46:54 »

fraaie plaat, maar volgens mij zien we op de foto een 52'er in plaats van een 23'er ;)
ik zie namelijk een kuiptender en een trapezium vormig onderdeeltje voorop de ketel, 2 dingen die een 23'er niet heeft ;)

Vriendelijke Groeten,

Tim
zie ook eens Modelbaan Getswoud
mijn grootspoor foto's
Pagina's: [1]   Omhoog