Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Verbinden verzorgingseenheid met m83 en m84

Gestart door Dennis H vrijdag 21 mei 2021, 21:38:19

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Verbinden verzorgingseenheid met m83 en m84
Goedenavond,

Vanmiddag werd een pakket bezorgd met onder andere een netvoeding, een voedingseenheid (60822) en een m83 decoder (60832) en m84 decoder (60842).
Wellicht naïef maar ik had verwacht dan ieder doosje zou zijn voorzien van een kabeltje 8o.
De gebruiksaanwijzingen hebben het alleen over een stekker en stekkerbus om meerdere decoders met elkaar te verbinden.
Maar er staat niet bij welke kabel daarvoor nodig is.

Ik vraag me af wat ik over het hoofd zie, want het lijkt me een beginnersvraag, maar na anderhalf uur zoeken op internet en het forum heb ik nog geen antwoord gevonden.
Wellicht kan iemand mij aan het antwoord helpen, welke kabel ik nodig heb om de decoders met elkaar te verbinden?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Re: Verbinden verzorgingseenheid met m83 en m84
geen kabel, gewoon de voedingseenheid als eerste en daarna de M83/84 erachter zetten (erop duwen).
Re: Verbinden verzorgingseenheid met m83 en m84
Hallo Nestor,

Oh, ze worden dus gewoon simpelweg aan elkaar geklikt.
Daar was ik zelf niet opgekomen!

Enige wat ik me nu realiseer dat dit betekent dat alle decoders op één plek bij elkaar worden geplaatst.
Ik had gedacht dat ze een stukje van elkaar af konden liggen verbonden door een kabel. Maar dat hoeft geen probleem te zijn.

Bedankt voor je antwoord! Ik kan morgen verder ;)