Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

weatheren wagons, reactie op eerdere topic

Gestart door eduardo dinsdag 20 april 2021, 15:54:32

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
weatheren wagons, reactie op eerdere topic
Lid sinds: 2018

vraag niet hoe het kan, geniet ervan

offline
weatheren wagons, reactie op eerdere topic
Ik kreeg de waarschuwing dat de topic "weatheren wagons 4423 " al 120 dagen niet bekeken was en ik beter een nieuw topic kon openen.

Ik ben een maand geleden begonnen met dit proces, ook vele filmpjes op "you tube" bekeken. Sebb '87 is mij té professioneel, indrukwekkend maar ver beneden mijn nivo. Ik heb de kwast ter hand genomen. Het eerste resultaat zie je hieronder. Dat plastic vond ik niet om aan te zien, maar als je A zegt moet je B zeggen en alle wagens aanpakken. En bang om het te verknallen? In een emmer water en alles weekt er vanzelf weer af.

ed

Re: weatheren wagons, reactie op eerdere topic
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: weatheren wagons, reactie op eerdere topic
Hallo Ed,

Het verschil is duidelijk te zien.  :arrow: :thumbup: :thumbup:
Re: weatheren wagons, reactie op eerdere topic
Lid sinds: 2018

vraag niet hoe het kan, geniet ervan

offline
Re: weatheren wagons, reactie op eerdere topic
wat een blunder als ik schrijf "Sebb '87 is ver beneden mijn nivo" Mijn hemel, dat moet natuurlijk andersom zijn, "ver boven mijn nivo". Ik corrigeer dit maar, dat niet anderen denken "wat een proleet, die vindt zich zelf wel héél goed"
Re: weatheren wagons, reactie op eerdere topic
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: weatheren wagons, reactie op eerdere topic
Hoi Ed,

Sebb's is een knul die al aardig wat projecten heeft gedaan en gefilmd en op youtube heeft staan.

Dat hij enig niveau heeft bereikt ging volgens hem zelf ook niet zonder vallen en opstaan.
Daardoor werd hij ook beter en kwam uit de comfort zone.

Ik las een mooie spreuk bij iemand die luidde "Life begins where your comfortzone ends"
Of je nu proleet bent of niet in een ieder van ons kan een Sebb's schuilen :D ;)

Trouwens die rongenwagon ziet er beter uit met veroudering en lading!

Groeten,

Hans V200.0
Re: weatheren wagons, reactie op eerdere topic
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: weatheren wagons, reactie op eerdere topic
Citaat van: eduardo op dinsdag 20 april 2021, 18:00:25
wat een blunder als ik schrijf "Sebb '87 is ver beneden mijn nivo" Mijn hemel, dat moet natuurlijk andersom zijn, "ver boven mijn nivo". Ik corrigeer dit maar, dat niet anderen denken "wat een proleet, die vindt zich zelf wel héél goed"
Hoi Ed, in elke bijdrage van jezelf zit een "verander" knop. Gebruik die om je tekst in je eigen bijdrage te verbeteren i.pv. een nieuwe reactie te plaatsen met daarin een correctieve verwijzing. ;)