Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

SwitchPilot 3 Servo i.p.v. DR4024

Gestart door peterp zondag 11 april 2021, 20:39:36

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
SwitchPilot 3 Servo i.p.v. DR4024
Omdat de CS3 en Digikeijs DR4024 niet altijd goed samen werken klik voor link heb ik de SwitchPilot 3 Servo besteld. Dit betreft de nieuwste versie. Zijn er al mede forumleden die deze gebruiken in combi met de CS3?
Re: SwitchPilot 3 Servo i.p.v. DR4024
hi, heb er net een paar besteld (de 51832) en zal mijn ervaringen hier ook delen icm de cs3+.  Jij eea al aan de praat?
mvg koen
Re: SwitchPilot 3 Servo i.p.v. DR4024
 @citaat Ik krijg hem morgen binnen maar heb nachtdienst t/m weekend dus kan mijn bevindingen pas daarna delen. Ben benieuwd......
Re: SwitchPilot 3 Servo i.p.v. DR4024
Vandaag de tijd gehad om de SwitchPilot uit te proberen. Moet alles nog finetunen maar tot nu werkt deze zonder problemen met de CS3. Geen haperingen en ook geen beweging van de servo's wanneer de stroom er een tijdje af is geweest. Werken met het ingebouwde schermpje werkt erg handig al moet de leesbril er wel even bij op  8) Kortom tot nu toe erg tevreden  :thumbup:
Re: SwitchPilot 3 Servo i.p.v. DR4024
top goed te horen, ik heb er ook een aantal binnen en 1 aangesloten maar nog niet ingeregeld.. zag idd dat er een schermpje op zit nu .. to be continued
Re: SwitchPilot 3 Servo i.p.v. DR4024
 @citaat
Is echt heel erg makkelijk. Dus bij deze kunnen de wissel aandrijvingen en de DR4024 op MP  :D
Re: SwitchPilot 3 Servo i.p.v. DR4024
hi nice, bij mijn vorige baan had ik er denk ik 20 tot 30 stuks van het oudere type operationeel met bergen wissels/servos, dat was ook prima in te regelen .. ik had daar trouwens wel een aparte dc voeding gebruikt om de baan / booster niet te belasten... en een inschakel vetraging om steeds 5 servo controllers per keer in te schakelen.. nu veel kleinere baan en ik kan toe met ik denk 6 stuks .. ga nog wel ff met aparte voeding experimenteren