Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

CS2 lay-out geeft K84 stopsectie niet weer?

Gestart door PJ zondag 11 april 2021, 13:37:07

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
CS2 lay-out geeft K84 stopsectie niet weer?
Beste modelspoorders,

Na jaren ben ik weer met mijn oude hobby begonnen.
Eerst mijn CS2 (60213) maar eens ge-update.
Op mijn oude baan gebruikte ik een K84 decoder welke de stopsecties in het schaduwstation regelde.
Deze stonden dan op de lay-out weergegeven, dit krijg ik nu niet meer voor elkaar.
In het keyboard selecteer ik meervoudige decoder oud en type k84 uitgang waarna de stopsectie prima in en uit geschakeld wordt via het keyboard en ook via de S88 link met zelf geknipte c rails als contacten. Tot zo ver goed. Vervolgens ga ik naar lay-out, sleutelsymbool en selecteer ik "invoegen magneetartikel" dan krijg ik de vraag nieuw invoeren of handbedrijf. Vervolgens kan ik het K84 adres niet selecteren en krijg alleen rolbrug of draaischijf via k84 in beeld....
Hoe krijg ik de stand vanaf K84 in mijn lay-out?

Leuk zeg mijn oude baan teruggevonden:
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=16892.0

Groet Paul
Re: CS2 lay-out geeft K84 stopsectie niet weer?
Paul,

Ik lees niets over het invoeren van het detectiepunt in de Memory. Je sluit het detectiepunt met een kabeltje aan op een poort van de S88 en in de memory geef je aan wat er mee moet gebeuren. Bijvoorbeeld stroomloos schakelen, wissel omzetten en de naastgelegen rail in het schaduwstation stroom geven, enz. En vergeet niet in de Memory onderaan bij Modus het poortnummer in te vullen.
Jan