Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten

Gestart door Stefanius woensdag 03 maart 2021, 11:47:00

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten
Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten en is deze ook onder andere artikelnummers opnieuw uitgebracht? Ik wil er een aantal kopen maar zie ze niet heel veel maar wellicht zijn ze ook met andere artikelnummers uitgebracht?

Ik heb er nu nog geen een, dus als er bij een ander artikelnummer een verschil is ten opzichte van deze is dat geen probleem. Echter, ik wil er wel een paar van hebben dus dan is het wel beter om denk ik een serie te pakken uit dezelfde lichting?
Re: Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten
Zie lijstje in de 3rail wiki voor zijn soortgenoten.
Tussen de verschillende jaren zitten er kleurverschillen in. Ook is een deel van dat soort rijtuigen met een grijs dak en ander deel met een zilverkleurig dak. Dingen waar je op kan letten als je er meer in een trein wil laten rijden.
Re: Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten
Ik heb er meerdere maar kan niet echt zeggen dat het me stoort,de ene is wat lichter de andere wat donkerder.
In het echt zijn die kleur verschillen er ook omdat ze niet allemaal op het zelfde moment een verf beurt hebben gehad,wat bij treinstellen wel zo is.
Prijs die ik er voor betaald heb zat tussen de 10 en 25 euro.
Re: Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten
De oudere in blauwe verpakking kunnen wat goedkoper zijn. 15-20
De laatste uitvoering zal nog wel rond de 30-35 kunnen kosten.
Mvg.
Marcel
Re: Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten
De eerste exemplaren hadden ook nog geen kortkoppeling. Een mix van wel en niet kortgekoppeld zou mij persoonlijk wèl storen.
Re: Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten
Hallo,

degenen zonder kortkoppeling en kortkoppelingsmechanisme hebben een ander artikelnummer (4164), ik heb er een aantal die ik voorzien heb van een nieuwer type koppeling, waardoor ze iets dichter op elkaar rijden, maar echt kort gekoppeld zijn ze nog steeds niet,

met vriendelijke groet,

Walter
Re: Wat mag een 4264 (NS IC rijtuig met blauwe streep) kosten
Ik heb die oude versie vroeger gehad en had daar kleine Symoba kortkoppelmechanismen op gemonteerd. Werkte prima, maar ja, toen kwam LSmodels. Ja, zo lang geleden al.  :)