Wij gaan het weer proberen. Ik hoop dat de foto's nu goed met tekst
overkomen.
Mijn nieuwe baan in opbouw 2e sessie
Sinds 1 jaar ben ik bezig met een nieuw ontwerp werkelijkheid te maken.
Op de bovenverdieping heb ik een ruime, warme en lichte kamer.
Marklin HO met koploper besturing. Voor de koploper besturing moet een
handboek van 278 bladzijdes geleerd worden. Beter gaat het in clubver-
band.
Enkele gegevens:
Marklin HO koploper besturing.
5,25 x 3,80 mtr. tot 4 lagen. 9 opstelsporen van 2,80 mtr. lang en 8 opstelsporen van 1,80 mtr. lang. Met uitzondering rond de lokloods rijdt de
trein een richting.
1 hoofdstation 2e laag ( stad ) en 3 stations buurtverkeer. De tandradbaan
van Fleischmann zal de verbinding worden tussen station Talheim en
Bergheim.
1 interface,1 control unit en 2 contro 80 zorgen voor het verzamelen van de
gegevens en 7 trafos met 7 boosters laten de treinen rijden. Naast de bediening via de computer heb ik de mogelijkheid de wissels en seinen via 7 keyboards te bedienen. 36 digitale loks zorgen voor de nodige bedijvigheid op de rails.
Foto 1 opstelsporen (schaduwstation ) met omloopspoor ( achtergrond de
spiraal in de kast.)
Foto 2 opstelsporen andere kant
Foto 3 de krachtcentrale
Foto 4 richting 1e en 2e laag
Foto 5 brug 2e laag
Foto 6 spiraal in de kast
Foto 7 uit de kast
Foto 8 brugpassage ( voor de brug de plaats voor het station Talheim )
Foto's 9 A B C deze loks zullen de nodige wagens trekken
Foto 10 zie foto 8 brugpassage met station Talheim
Foto 11 de elektronica voor stop en bezetmeldingen