Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Baanopbouw Broekoord update

Gestart door ron van den broek woensdag 05 maart 2008, 23:10:00

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Baanopbouw Broekoord
ERIK SALDEN
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Dag Ron,

dit wordt gegarandeerd een magnifieke baan. Prachtige details, mooi kleurengebruik.
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg van je baan.


Mvrgr:

Erik
Re: Baanopbouw Broekoord
hallo Ron,

weer indrukwekkend mooie update!!!
je hebt een super gave industrie en je station is ook top!!!! :D

succes verder!!

Gert Jan
Re: Baanopbouw Broekoord
Henk-Jan
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Hoi Ron,

Potverdorie prachtige update weer man!
Wat gaat Project Strukton en onderaannemers daar uitspooken?
Ik neem aan geen station,want de laatste foto van het station is
alle machtig prachtig.

P.S. die onderaannemer is dat Broekoord BV :mrgreen:
Re: Baanopbouw Broekoord
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Heey Ron,

Dank je voor je antwoord. :)
Erg leuke update weer en mooie foto's van je baan.
Dank je voor het plaatsen van de update. :)

Groetjes,

Antal
Re: Baanopbouw Broekoord
ron van den broek
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Hallo,

Een week verder dus weer even een update vandaag. Het vervolg van de 2e helft van mijn baan na het station richting een stukje water met wat aankleding erbij en hier is mijn weg van gips gegoten maar daar kom ik binnenkort op terug verder komt hier een onderstation welke nog gebouwd moet worden en een bushalte waar ik aan werk en.....pffff er zijn nog even wat dingen dus die gemaakt en nog onderweg zijn dus binnenkort pakken we dit wel weer even op.



Hier besturingssysteem, geen nieuws dus, boosters,trafo's, 6021, terugmelddecoders en een laptop voor Koploper welke wegens kuren gisteren is vervangen door een splinternieuwe


Hier aangekomen bij het keerpunt waar de treinen achter het dijklichaam verdwijnen. Hier komt een overweg in welke aangestuurd gaat worden door Koploper en wederom een klinkerweg in een polder omgeving. Op de achtergrond 2 lijntjes waar iets met zand of zo moet komen. Excuses voor de spullen onder tafel maar heb nog 2 snaken die hier ook af en toe vertoeven.



Nu gaan we weer even van voor af aan. Heb vandaag eindelijk sinds weken weer m'n vaste vrije dag en na enige ophopingslanguitgestelde klussen verzameld door mijn vrouw afgewerkt te hebben, niet de hele lijst want vrouwen blijven toch door verzinnen ben ik vandaag met kwast en verf weer bij het lijnwerkplaatsje aan de slag gegaan. Heb aan de rolbrug, loodsen lantaarnmasten/palen wat geweatherd en nog enkele werkjes volgen nog zoals bv. de stootjukken moeten nog even bijgewerkt. Moet nu nog de overgang dicht maken, lekker in een bocht :( Voor U die scherp is; inderdaad het waarschuwingslicht staat verkeerd om maar als ik het goed zet zie ik het licht niet meer branden :D Misschien vervang het helemaal nog wel omdat het Duits is en heb nog Nederlands liggen maar ik heb ooit op een foto zoiets in Nederland ook gezien.









Het rollend materieel spreekt voor zich, de 2400 in de loods is een dummy, de 2200 uit het begin ontstaan van het decoder tijdperk en rijd niet lekker en gebruik ik alleen optisch, de sik rijd netjes binnen Koploper en de lok van Railbouw Leerdam moet nog omgebouwd worden, rijd goed maar met de huidige decoder niet geschikt voor Koploper.
Nu tot zover, de plicht roept om even een culinair hoogstandje op tafel te zetten voor het gezin.  :shock:

Mvg Ron
Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
ron
echt geweldig
ik zie ook dat je al flink bezig bent met verouderen
dat moet ik nog doen maar vind het zo mooi dat ik misschien jou voorbeeld wel een beetje ga nadoen
erg mooi en welgemeende complimenten
groet robert
Re: Baanopbouw Broekoord
Ziet er inderdaad geloofwaardig uit, en die rolbrug.......zo eentje heb ik onlangs (07-10-08) mis gelopen op EBAY.

Grt. Willem-Jan
Re: Baanopbouw Broekoord
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Beste Ron,

Een erg mooie update vooral de foto van de locloods en daar waar de vrachtwagen naar buiten komt rijden spreken mij erg aan.
Het lichtniveau en de kleuren zorgen er voor dat het echt een perfect plaatje is.


Gr. Bert :)
Re: Baanopbouw Broekoord
ron van den broek
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Nog even 2 foto's kwam ik tegen die bij de posting van vandaag horen maar omdat ik koken moest even was vergeten. Om het rondje op zolder compleet te maken nog even de vitrine kast met het materieel in het trapgat.



De werknemers van Strukton die me de rug toe keren wegens een verschil van mening omdat ik om milieu technische redenen het werk heb stil gelegd ( de bekende modderkruiper is gesignaleerd).




Mvg Ron
Re: Baanopbouw Broekoord
Hendrik_marklin
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Hallo Ron,

Echt, echt een plaatje van een modelbaan ben je aan het maken.
Vooral het loc depot is schitterend gemaakt.
De schroottruck met containers passen er mooi bij.


Alleen 1 opbouwend kritiekpuntje: een paar spiegels en nummerborden op de trucks zou het geheel helemaal af maken.

Veel plezier met bouwen verder.

mvg
Henk
Re: Baanopbouw Broekoord
Henk-Jan
gast

Re: Baanopbouw Broekoord


Citaat van: Henk-Jan op donderdag 02 oktober 2008, 09:34:20
Hoi Ron,

Potverdorie prachtige update weer man!
Wat gaat Project Strukton en onderaannemers daar uitspooken?
Ik neem aan geen station,want de laatste foto van het station is
alle machtig prachtig.

P.S. die onderaannemer is dat Broekoord BV :mrgreen:


:lol: Ha ha dus je had het toch gelezen  :lol: mooi man!


Ik blijf het steeds weer roepen Potverdorie wat een prachtige update weer!
Ik wist niet dat Simon Loos ook bulktankauto's had? Ik was altijd vanmening dat ze voor AH reden.
Re: Baanopbouw Broekoord
ron van den broek
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Citaat van: Hendrik_marklin op woensdag 08 oktober 2008, 22:50:10
Hallo Ron,

Echt, echt een plaatje van een modelbaan ben je aan het maken.
Vooral het loc depot is schitterend gemaakt.
De schroottruck met containers passen er mooi bij.


Alleen 1 opbouwend kritiekpuntje: een paar spiegels en nummerborden op de trucks zou het geheel helemaal af maken.

Veel plezier met bouwen verder.

mvg
Henk


Beste Henk,

Je kritieke puntje is goed hoor, ik weet het zelf maar ik heb een aantal vrachtwagens hier al mee uitgerust maar weer net niet deze hier dus maar ga het zeker vervolmaken. De Simon Loos wagen bijvoorbeeld is al voorzien maar dat kan je nou net weer niet zien op die foto. :D

Mvg Ron

Beste Henk Jan,

Simon Loos rijd inderdaad voor AH met veel wagens, momenteel rijden er ongeveer 150 wagens van dit bedrijf, woon er zelf 15 km vandaan. Daarnaast hebben ze als ik het goed heb een 8-tal silowagens rijden.

Mvg Ron
Re: Baanopbouw Broekoord
hoolsema
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
prachtige baan word het al

Zeg ron zo nieuwschierig hoe hobt gij die wegen gemaakt bij het lokloods?

Reinder
Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2007

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Ron,

dit wordt inderdaad een mooie baan.

Eerder in dit draadje was je bezig met het zelf maken van klinkerwegen van gips. Is het "kleuren" van deze wegen je gelukt?

Groetjes, John
Re: Baanopbouw Broekoord
ron van den broek
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
@ Reinder

Beste Reinder,


Als het om asfalt gaat schilder ik eerst met Heki asfalt maar ook met diversen grondverven is dit goed te doen. Kleuren van asfalt is nu eenmaal heel divers in den lande. Als het geschilderd is ga ik het te lijf met een soort zeer fijn schuurblokje wat ik ooit gekocht heb van Woodland. Verder daarna breng je wat detaillering op als vuil sporen, herstelplekken en noem maar op. Bij de loodsen heb ik het op het kale hout geschilderd maar mijn andere wegen zijn op karton, als het om asfalt gaat. Binnenkort zal ik dat uitgebreider toelichten a.d.h. van foto's.

Mvg Ron.

@ John

Beste John,

Ik weet dat je eerder in dit draadje ook een vraag heb gesteld over de gipswegen. Nou ik moet even wat spulletjes voor de scenery daar verzamelen/klaarmaken en laat het dan middels de foto's weer zien en ben zelf over de kleuren wel tevreden maar over de weg als geheel nog niet helemaal.

Mvg Ron
Re: Baanopbouw Broekoord
Hallo Ron.

Wat ziet dat er mooi uit zeg hee.
Je gaat als een trein met de sceenery erg mooi heb er even een tijdtje naar je mooie heldere foto's gekeken en daar bij even je mooi materiaal bekeken.
Maar erg netjes ga zo door heb ik wat naar uit te kijken.
Of leg het nu stil een beetje BQQ weer nu.

Groet Wim.
Re: Baanopbouw Broekoord
ha die ron.

wat een mooie nederlandse polderbaan bouw je.
over die pijp meschien een idee maak er omheen een grote koel toren van bv een kolen centrale.
ik heb er even helaas geen foto van.
maar ze zijn zeer breed en hoog.

groetjes bas
Re: Baanopbouw Broekoord
hoolsema
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
aha bedankt voor de uitleg

Reinder
Re: Baanopbouw Broekoord
ron van den broek
gast

Re: Baanopbouw Broekoord


Dag forumledem,

Hier weer even een wekelijks updeetje. Wil een stukje weg van asfalt behandelen hoe ik dat maak.
Op onderstaande foto even een impressie van het kale asfalt. Hoewel je altijd een stukje kaal asfalt op je baan kan maken natuurlijk want ik reed vanochtend ook nog over een weg die net voorzien was van een nieuwe laag en daar was verder nog niets op te zien behalve de scheidingsnaad van de stroken.
Op de volgende foto zie je de onderlaag. Simpel, je ziet ze in veel winkels hangen en werken uitstekend in mijn geval: DA mobiles, hier heb ik al mijn asfalt wegen tot op heden uitgesneden met een goed scherp stanleymes, enkel malen insnijden niet je hele en hebben erin gooien want te veel kracht heeft als risico dat het mes uit kan schieten, weet als er een vinger af is heb je er altijd nog negen over :shock: maar toch lastig. Daarna schilder ik de plaatjes met Heki asfalt maar er zijn plenty andere verfjes voorhanden en als we door ons land rijden zie je de diversiteit van asfalt kleuren dus je kan je uitleven. Meestal schilder ik 2 x anders zie je de plaatjes of tekst nog wel eens er doorheen, vooral als er een gezicht op staat van bv dat jonge kalfsvlees :mrgreen:
Let even ook op de Porsche. Als er geschilderd is ga ik daarna even met een soort schuurblokje er over heen, deze is van Woodland, maar in ieder geval zo fijn mogelijk. Nu zijn er best wel scherpe diepe randjes en die kunnen voor veel gevaar zorgen zoals je ziet met de Porsche  :shock: :D
Dus die randjes snij ik iets af met het mes en ga ze daarna weer even bijwerken.












Nu kan je je weg verder gaan verfraaien, hier even een voorbeeldje met wat sporen en herstelplekken maar ook plassen en vochtige plekken zijn te realiseren. Op het stukje waar ik nu bezig ben hoop ik de volgende keer de belijning te hebben staan en verdere "spulletjes"die langs de weg staan



Nodig is het niet maar ik kies hier voor een lantaarn langs de weg. Wil hier ook wat diversiteit in hebben op de baan en ben op zoek gegaan. Kwam deze tegen vond 'm persoonlijk wel leuk zit ook wel een eigentijdse tint aan en voor ? 1,25 inclusief kan je hier geen bult aan vallen, en misschien ga ik iets nog met de kleur doen maar dat zien we nog wel.



Nu tot zover en arriverdeci,

Mvg Ron
Re: Baanopbouw Broekoord
Hendrik_marklin
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Hoi Ron,

Weer een geweldige update. Alles lekker duidelijk en begrijpbaar uitgelegd. En een schitterend resultaat.

Lantaarnmasten 1,25? ????? ene waar halen we die? Normaal betaal je je scheel aan die dingen.

groetjes
Henk
Re: Baanopbouw Broekoord
Interessante update. 8)
Het stukje asfalt met herstel plekken e.d. ziet er heel realistisch uit.

Gr.
René
Re: Baanopbouw Broekoord
Hallo Ron.

Ja ja je laat weer wat moois zien hoor.
Vindt het leuk om naar bouw te kijken doe ik veel ervaring op hoe je dat allemaal maakt.
Heel netjes en strak.
Ga zo door veel succes ermee.

Groet Wim.
Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
hey ron
dat ziet er erg goed uit
(alleen die vrachtwagens op de rails  :shock: :lol: :lol:???)
die vocht plekken heb ik ook geprobeerdt te maken op mijn baan
persoonlijk vind ik het wel goed gelukt
gewoon op de natte verf een beetje spuitlijm erop als het dan opdroogt dan heb je een iets donkere plek erin
voor de rest weer mijn complimenten
groet robert
Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2006

a'j plat kunt proatn, mo'j 't neet loaten

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Citaat van: remcy op woensdag 15 oktober 2008, 20:40:15

(alleen die vrachtwagens op de rails  :shock: :lol: :lol:???)


Misschien een nieuwe sluiproute ontdekt om de wegwerkzaamheden te ontlopen :mrgreen:

Zonder gekheid, het ziet er goed uit Ron
Re: Baanopbouw Broekoord
Nieuwe Tom Tom.

Zo hebben de motoren vrij baan op de weg nu de vrachtauto's per spoor gaan rijden. :)

Nee maar ik denk dat Ron het nog een beetje druk had of de verf moest nog even drogen, niet was aangegeven dat de weg was afgeloten door de werkzaamheden aan de weg.

Groet Wim.
Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2006

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Citaat van: remcy op woensdag 15 oktober 2008, 20:40:15
(alleen die vrachtwagens op de rails  :shock: :lol: :lol:???)
Ach de bollenwagens waren enkele fotos terug ook het spoor bijster.  8)
Dat krijg je als er tijdens de werkzaamgheden foto's worden gemaakt.
Maar het zijn duidelijke fotos en een duidelijk verhaal.
succes
Henk
Re: Baanopbouw Broekoord
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Hoi Ron,

Uitgebreid verhaal over het maken van wegen, hoe kom je daar op om die platen daarvoor
te gebruiken. Dit is echt de eerste keer dat ik het lees.
Ik heb gelijk een vraagje de platen zijn volgens mij redelijk dik dus hoe maak je de overgang naar de iets lager gelegen bodemplaat.


Gr. Bert :)
Re: Baanopbouw Broekoord
ron van den broek
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Citaat van: Henk op vrijdag 17 oktober 2008, 14:59:26
Citaat van: remcy op woensdag 15 oktober 2008, 20:40:15
(alleen die vrachtwagens op de rails  :shock: :lol: :lol:???)
Ach de bollenwagens waren enkele fotos terug ook het spoor bijster.  8)
Dat krijg je als er tijdens de werkzaamgheden foto's worden gemaakt.
Maar het zijn duidelijke fotos en een duidelijk verhaal.
succes
Henk



Wilfried,Wim en Henk,

Mijn testje op scherpzinnigheid van forum leden is hier duidelijk geslaagd :D

Mvg Ron
Re: Baanopbouw Broekoord
ron van den broek
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Citaat van: baureihe 103 op vrijdag 17 oktober 2008, 20:48:54
Hoi Ron,

Uitgebreid verhaal over het maken van wegen, hoe kom je daar op om die platen daarvoor
te gebruiken. Dit is echt de eerste keer dat ik het lees.
Ik heb gelijk een vraagje de platen zijn volgens mij redelijk dik dus hoe maak je de overgang naar de iets lager gelegen bodemplaat.


Gr. Bert :)



Hoi Bert,

Ik zag ze een keer bij mijn buurman de drogist liggen op de gezamelijke expeditie gang en toen zagen mijn medewerker er wel wat in om er wegen van te maken, handig, goedkoop en onuitputtelijke voorraad dus.
Bert je weet ik woon noordelijk en dan loopt het in je hoofd wel eens wat stroever door lagere temperaturen :shock: hetgeen nu inhoud: Ik snap echt niet je laatste regel wat je bedoel met overgang :(

Mvg Ron
Re: Baanopbouw Broekoord
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Baanopbouw Broekoord

Ahum hoe zal ik dat nu weer eens uitleggen aan een noorderling (heel voorzichtig je weet niet hoe ze gaan reageren).
Let op daar komt de vraag nogmaals. Het plaatmateriaal heeft een bepaalde dikte, en als je dat op de plaat lijmt steekt het er een eindje bovenuit. Zo ziet een weg er in het echt natuurlijk niet uit. Dus hoe zorg je er voor dat het hoogte verschil netjes wordt weggewerkt.

Gr. Bert :)
Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2008

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Ik vind het er erg goed uitzien.
Re: Baanopbouw Broekoord
ron van den broek
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Zo we doen weer even een update.
Ik haak gelijk maar op de openstaande vraag van Bert in, het heeft even geduurd maar ik dacht ik heb toch de tijd want hij is af en toe toch aan het toeren door het land naar forumleden en blijft toch wel plakken ergens. :D
Inderdaad is er hoogte verschil Bert maar ik los dit op om de kantjes zeg maar af te plamuren of zoals op onderstaande foto's met wat ruigerig( wat een woord :() gras dus hele smalle strookjes van vezelmatjes geknipt en vast gelijmd. Van polyfiber van Woodland en fijn strooisel een haagje op de opengebleven strook geplakt en het verschil is weg. Nou misstaat het niet om af en toe een stukje naast de weg open te laten uiteindelijk zitten er bij ons ook ruim gaten langs de weg en wil je niet met je auto inkomen.
Verder heb ik de weg wat vervuild en langs de randen licht met een aardekleur en lijnen erop getamponeerd, moet alleen het gras nog even bijwerken zie ik nu, of is het vorst, alleen de bochten moeten nog maar moet eerst hier nog een sjabloon voor regelen.
Verder heb ik hier gekozen voor wat teerstrepen welke de scheurtjes moeten dichten en bij de ingang van de ja-knikker wat meer vervuild.
Heb het totaal wat verder aan gekleed door te wetteren bij het oliegebeuren en de paaltjes op de achtergrond en de loods met perron. nog wat bomen uit eigen keuken erbij geplaatst, bonenstaken
(=wazig te zien) op de moestuin en een manneke die over het hangt. Nou ja kijk voor de rest maar.








Hey Henk, speciaal voor jou let even op de achterkant van de cameon, zo is ie goed he.





Ook nog 2 backpackers erbij geplaatst, zijn nu aan het overleggen of ze voor,achter of in de bosjes gaan liggen :shock:





Tot zover deze keer.

Mvg Ron
Re: Baanopbouw Broekoord
Hendrik_marklin
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Hoi Ron,

Ziet er weer top uit hoor!!!!!!

ook leuk achterkantje van de trailer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Zie je zondag,

groetjes
Henk
Re: Baanopbouw Broekoord
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Echt Ron,

De rijkdom aan details en de geraffineerde afwerking van je baan in één woord geweldig.
Met name je idee van de gerepareerde scheuren in het asfalt top.
De achterzijde van de camion met alles er op en er aan superbe , het zou
mij niets verbazen als de richtingaanwijzer zo gaat knipperen.


Gr. Bert :)
Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2008

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Top gedaan. Helemaal mijn stijl.
Re: Baanopbouw Broekoord
hoolsema
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
oh men wat ziet die weg er strak uit

Reinder
Re: Baanopbouw Broekoord
Jeetje Ron. Dat ziet er mega goed uit. Ik ben in :shock:. Kan niet wachten tot de volgende foto's.
Gr
Peter
Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
ron werkelijk geweldig
wat wordt jou baan al mooi
wordt toch eens tijd om eens in het echt te komen loeren  :lol: :lol: :lol:
complimenten
groet robert
Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2008

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Ron,

Ziet er geweldig uit! Binnenkort moet ik ook een aanvang maken met mijn scenery en jouw foto's en uitleg zijn een bron van inspiratie.
Re: Baanopbouw Broekoord
edgar1976
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Heel erg indrukwekkend om naar te kijken!!!
Wacht met veel plezier de volgende update af! Ga zo door!

Edgar
Re: Baanopbouw Broekoord
ron van den broek
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Hallo,

Eerst een ieder bedankt voor de positieve reacties over het voorgaande.
Nu een kleine onverwachte update die helemaal niet in de planning stond. Al jaren kwam ik dit seinpostje tegen als ik weer aan het opruimen was en keek wat ik zoal nog had liggen in dozen.
Telkens weer de twijfel van weggooien/bewaren, zo'n 69 keer :o, maar toch terug stoppen in de rommeldoos. Heb het misschien wel 25 jaar geleden gemaakt en dacht dat het van Volmer was.
Dus van de week zat ik weer te draaien met dat ding in mijn handen en toen begon het te borrelen :P.
Ik denk ga er een wat vervallen oude seinpost van maken. Dus ben gaan schilderen in een grijze basiskleur en het groene boven bouwtje in een spier witte kleur. Daarna met diversen kleuren gaan drybrushen. Wilde er ook een paadje naar toe lekker een beetje overwoekerd met wat gras en onkruiden en had wat brokjes liggen van een kapotte gipsweg en die er gewoon voorgelegd. Inmiddels het gips van onder geveild omdat het te dik was. Met de volgende update zal de seinpost en het paadje verder zijn afgemaakt en hun bestemming hebben gevonden.

Mvg Ron





Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2007

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Ron,

ben maar blij dat je dit bouwpakketje bewaard hebt, het ziet er nl fantastisch uit.

Groetjes, John
Re: Baanopbouw Broekoord
Gerrit W.
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Dat ziet er hier formidastisch uit!
Doe zo verder, keep up the good work!
Re: Baanopbouw Broekoord
ron van den broek
gast

Re: Baanopbouw Broekoord
Vanavond de laatste hand gelegd aan het seinpostje. Het paadje bewerkt en wat gras langs en tussen de steentjes gelegd. Aan het seinpostje nog een regenpijp bevestigd en eerst even de aansteker erlangs gehaald. Verder wat begroeiïng er tegen geplaatst. Als laatste wat hout en ijzer op een hoopje en een stille genieter erop geplaatst.

Mvg Ron










Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2007

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Ron,

grote klasse.

Groetjes, John
Re: Baanopbouw Broekoord
Lid sinds: 2009

offline
Re: Baanopbouw Broekoord
Hallo Ron,


Dat je van zoiets kleins
Zoiets moois kan maken

Ziet er erg goed en gedetaileerd uit



gr Frans
Re: Baanopbouw Broekoord
Hallo Ron,

Ik kan niet anders zegen wat ziet het er erg mooi en gedetaileerd uit zeg.
Ik kijk elke keer weer met veel bewondering naar je update's.

Groet Wim.
Re: Baanopbouw Broekoord
Citaat van: ron van den broek op maandag 27 oktober 2008, 21:16:44

Hey Henk, speciaal voor jou let even op de achterkant van de cameon, zo is ie goed he.



Mvg Ron

Hallo Hallo,

Misschien wel leuk om er een politieauto of moteragent bij te zetten die de vrachtwagenchauffeur een bekeuring geeft voor het niet hebben van lengte bordjes op de achterkant van de trailer.

Groet Wim.
Re: Baanopbouw Broekoord
Super mooi hoor Ron.
echt mooi om te zien en te lezen.

groetjes bas
Re: Baanopbouw Broekoord
Heb net het hele draadje "even" doorgelezen.

Ik ben onderde indruk.

Succes verder Ron en zal zeker blijven kijken.

groeten,
Ilja