Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

vraagje CS3

Gestart door peterp woensdag 03 februari 2021, 15:34:11

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
vraagje CS3
peterp
gast

vraagje CS3
Zoals al eerder geschreven heb ik een CS3 te leen en probeer deze te doorgronden. Er is nu al één ding wat ik niet begrijp. Bij het maken van een seinpaneel heb ik, wanneer ik info wil over de artikelen lijst een leeg scherm. Zodra ik een artikel toevoeg, bijv. een wissel, krijg ik daar meteen ook tiental standaard artikelen bij. Zonder op te slaan en opnieuw op te starten zijn deze artikelen weer weg maar komen weer op het scherm wanneer ik bijv. een wissel toevoeg. Wie weet hoe dit zit? Schijn ze nergens te kunnen verwijderen.
Re: vraagje CS3
peterp
gast

Re: vraagje CS3
Helaas kan ik dit bericht niet zelf verwijderen. Ben er net achter gekomen. Excuses......
Re: vraagje CS3
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

VT601 is one of my favorite trainsets

offline
Re: vraagje CS3
Door te klikken op het "bewerken"-symbool, kom in de bewerkmodus. De artikeln krijgen dan een kruisje in de bovenhoek. Door hierop te klikken kun je ze verwijderen.

John (VT601)
Re: vraagje CS3
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: vraagje CS3
Volgende keer voor de inbouwdecoder kiezen.
Re: vraagje CS3
Lid sinds: 2014

Gek van treinen

offline
Re: vraagje CS3
 @citaat

Als je op het kruisje klikt in de bovenhoek verwijder je ze wel, maar blijven ze op de achtergrond toch aanwezig in de CS3 (zodat je ze later ook weer gemakkelijk zou kunnen oproepen indien gewenst).
Ze zijn pas definitief uit de CS3 als je niet op het kruisje drukt, maar op het prullenbak symbool.



Re: vraagje CS3
peterp
gast

Re: vraagje CS3
Dank voor de antwoorden. Zoals eerder aangegeven was ik er al achter gekomen. Ze waren inderdaad op de achtergrond aanwezig nog. Wat je bedoel je met onderstaande?

Citaat van: Laurent op donderdag 04 februari 2021, 00:04:29
Volgende keer voor de inbouwdecoder kiezen.
Re: vraagje CS3
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: vraagje CS3
Als je een nieuw wissel invoert voor inbouwdecoder kiezen, dan krijg je maar 1 decoder met adres in plaats van 8 adressen.