Ben het wel geneigd met Anton en Alex eens te zijn.
Al eerder gezegd: nieuwe E10 en DB E194 en DDR-versie BR254 zijn schitterend maar al die toeters en bellen mogen ze houden.
Het maakt ze naar mijn smaak te duur.
Dit jaar helemaal geen "budgetlocs", paar jaar geleden een leuke Ludmilla bij Märklin en zo waren er wel meer.
Nu alleen een fantasie(?) BR285
Ik ben letterlijk Baanloos, nog wat materieel in een Doornroosjeslaap op zolder; maar zeker aan het orienteren.
Dan ga ik wss ergens anders winkelen: opties die ik overweeg: kleinere schaal, H0 2 rail, of H0 3 rail tractie van een ander merk aangevuld met 2e hands.
Dan snap ik Märklin dus niet, dan ben je toch meerdere potentieele klanten kwijt. En als je eenmaal weg bent....dan blijf je weg.
Laptop, smartphone, televisie en autofabrikanten bieden toch ook een gamma van basic tot hyper de luxe excellent premium.
Men wil marktaandeel! En het liefst dat ik bij ze terug blijf komen!
Nu zullen er wel weer mensen aan mij uit gaan leggen dat ik dit een "verstandige" keuze is van M*.
Ik zou zeggen donder naast die Hightech&Hichprice locs gewoon ieder jaar een paar volume modellen op de markt en koop wat minder speakertjes in
Heb je zo maar wat kopers er bij! Hoeft de heer Florian Sieber niet meer bang te zijn dat we alleen nog maar 2e hands kopen