Mijn prioriteit is al wat in het kopstation en BW gebeurt. Het maakt mij niet uit hoe lang een goederentrein die zal bestuurd worden door Koploper zal moeten wachten.
En dat wachten zal wel meevallen, de keerlus zal enkel gebruikt worden als er eens een getrokken trein het station verlaat. Bedenk daarbij dat zo een trein heeft moeten omrijden in het kopstation of zelfs helemaal opnieuw is samengesteld. Hoeveel treinen gaan dat zijn als ik dat allemaal alleen en met de hand doe?
De enige treinen die koploper naar het station zal brengen zijn treinstellen of keertreinen en die hoeven al helemaal niet gekeerd worden.
Ik denk dat het enige waar zal moeten op gewacht worden ik zelf ben

Heel af en toe een trein die automatisc rijdt is meer dan genoeg, het moet geen koekoeksklok lijken die is blijven haperen op 12 uur

De grote omloop zal waarschijnlijk nauwelijks gebruikt worden. Heel af en toe een goederentrein is ook meer dan voldoende. .
Als het kopstation niet gebruikt wordt dient de grote omloop om van langs de achterkant van de baan enkel en alleen op de R9 bocht afwisselend treinen te showen en dan moeten die nooit wachten.
Het linkergedeelte van het schaduwstation is ten andere helemaal geen echt schaduwstation maar een pool van locomotieven en wagons die voor zo ver ze samen horen tegelijk zullen gebruikt worden op de baan, dat 'speelt' dus niet mee.
Af en toe zal er met een gans andere ploeg materiaal gereden worden dat daarvoor is klaar gezet op voorhand.
Maar dat had ik eerder al beschreven.
Ik denk niet alleen dat ik er ben, ik ben er zelfs zeker van