Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

KM1 Koff Spoor1 wil niet digitaal rijden op een Intellibox 2 .

Gestart door Trackman dinsdag 12 januari 2021, 22:50:12

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
KM1 Koff Spoor1 wil niet digitaal rijden op een Intellibox 2 .
Beste allemaal ,  ik heb een KM1 Koff gevonden , rijdt prima analoog ook verlichting, geluid enz. maar reageert niet op zijn locadres in DCC  waar deze gewoon op moet kunnen rijden. Iemand raad over wat ik kan doen ?    Als die op de rail staat of op de programmeer rail kan ik ook het locadres niet uitlezen ....   Groet uit Brabant.
Re: KM1 Koff Spoor1 wil niet digitaal rijden op een Intellibox 2 .
 @citaat Al een keer een gewoon een adres geprobeerd weg te schrijven op CV1? Dus niet programmeren maar adres 3 programmeren? Of juist de decoder resetten? Na het resetten staat hij als het goed is ook op adres 3. Dan kan je met 28 rijstappen eens proberen of hij rijdt.

Groet Ronald.
Re: KM1 Koff Spoor1 wil niet digitaal rijden op een Intellibox 2 .
Welk type decoder zit erin?
Re: KM1 Koff Spoor1 wil niet digitaal rijden op een Intellibox 2 .
Het adres van de Köf zou 31 moeten zijn.
Re: KM1 Koff Spoor1 wil niet digitaal rijden op een Intellibox 2 .
  Hallo Ronald Wim en Ron, dank voor jullie reactie , ik heb nog niets geprobeerd ,maar hij heeft adres 31  en heeft een Loksound V4.0 M4  ESU,  ik ben bang dat straks al mijn functies door de war zitten...


  Groet , Eugene.
Re: KM1 Koff Spoor1 wil niet digitaal rijden op een Intellibox 2 .
Ik heb het gevonden het adres was omgezet van 31 in 17  , ik kon het zien bij een collegaspoorder en uitgelezen met een Massoth , dank iedereen , Mooi weekend.
Re: KM1 Koff Spoor1 wil niet digitaal rijden op een Intellibox 2 .
Goed, mooi dat het nu werkt.  :thumbup: Maar even een vraag: Je weet toch wel hoe je adressen e.d. programmeert? Dan kan je de lok ieder adres geven dat je zelf wil. Met de IB2 moet dat ook geen probleem zijn.

Groet Ronald.
Re: KM1 Koff Spoor1 wil niet digitaal rijden op een Intellibox 2 .
Ha Ronald, sorry voor de late reaktie, een ander adres geven zou moeten kunnen , maar het lukte mij niet , ligt gewoon aan mij hoor  :roll:

Groet ,Eugene.