Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Mis ik wat???

Gestart door Anne W dinsdag 26 februari 2008, 22:42:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Mis ik wat???
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Mis ik wat???
Een aantal jaren geleden heb ik op mijn baan in aanbouw (zie onder modelbaanbouw) een tweetal auto's met verlichting gekocht.

Nu ben ik weer toe aan een paar auto's met verlichting, maar ik kan ze niet meer vinden, wat zou betekenen dat ze niet aangeslagen zijn.

Klopt dat, of is er naast Busch, Viessmann, Wiking en Herpa nog een fabrikant?

Groet, Anne W
Re: Mis ik wat???
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Mis ik wat???
Hoi Anne,

Ik weet helaas de naam niet meer maar op Houten staan een paar mensen met giga aantallen verlichte auto's vrachtwagens zoek maar uit.

Gr. Bert
Re: Mis ik wat???
ron van den broek
gast

Re: Mis ik wat???
Hoi Anne,

Bij Herpa staan ze toch heb ik laatst gezien.
En bij Busch ook zie link http://www.busch-model.com/moba.htm
Klik op katalogus en je kom er vanzelf.

Mvg Ron
Re: Mis ik wat???
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Mis ik wat???
Hallo Anne.
Ik heb er een flink aantal van, ik dacht, Viessmann, bijna allemaal nog in de verpakking.
Ook politie, brandweer en ambulance met extra zwaailicht.
Ik twijfel nog of ik deze wel op mijn baan (tijdperk II en III) ga gebruiken dus mocht je er helemaal niet aan kunnen komen dan zal ik ze eens tevoorschijn halen.
Laat maar even weten of je deze nog hebt weten te bemachtigen.

Veel succes,
vriendelijke groeten,
AlbertJan.   
Re: Mis ik wat???
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mis ik wat???
Beste Albert Jan,

Ik rij ook tijdperk 2 en 3, dus wat ik nu bij Busch en Viessmann vind is te modern.

Je hebt de Kever en de bus gezien, ik heb even op de onderkant gekeken, daar staat Brekina, dus ga ik daar nog even zoeken.

Ik heb op de Herpa site gekeken, maar ze zo 1,2,3 niet gevonden, ik zag ook geen mogelijkheid de catalogus uit te printen, maar ik ga nog een keer kijken.

Volgende week vrijdag ga ik naar de show in Houten, Raptor is er niet, dus ik ben vrij en ga eens zoeken.

Bedankt en groet, Anne W