Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Echt of scenery

Gestart door ron van den broek zondag 24 februari 2008, 22:04:09

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Echt of scenery
ron van den broek
gast

Echt of scenery
hallo iedereen,

Misschien voor sommige bekend maar dan voor die het nog niet kennen bijgevoegde link. En dan naar de foto's van Sertig
Hier gaat bij mij het water in de mondhoeken staan, wordt ik stil,ademloos,sprakeloos.................................
http://www.mijn-rhb.com/Sertig/sertig_nl_foto_bouw.htm

Mvg Ron
Re: Echt of scenery
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re: Echt of scenery
Amazing... Ik moet nog veel leren, als ik dit zo zie! :shock:

Tip: klik op een foto zodat je de originele grootte te zien krijgt en verbaas je erover dat dit toch echt 1:87 is...

DEZE bijvoorbeeld :shock:

Re: Echt of scenery
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Echt of scenery
Er zijn veel mensen die er echt wat van kunnen. Ik ga weer snel weer rustig in de hoek staan als ik dit zie.

Gr. Bert
Re: Echt of scenery
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: Echt of scenery
ook ik moet zeker nog een boel leren
wat gaaf  :shock: :shock:
groet robert
Re: Echt of scenery
joostboudewijns
gast

Re: Echt of scenery
heh waarom is heel mn bureau nat?
zoals vele anderen denk ik heb ik op het moment het idee dat ik een modelbouw leek ben :D
Re: Echt of scenery
Ernest
gast

Re: Echt of scenery
Wow...
Re: Echt of scenery
En ik maar denken dat het er wel aardig uitziet op mijn baan..... :( ik zou zo geloven dat dit echt is.


Bas
Re: Echt of scenery
^Rook
gast

Re: Echt of scenery
Prachtig :shock: 8)
Re: Echt of scenery
Lid sinds: 2021

offline
Re: Echt of scenery
Knap gemaakt, dat wel maar ik had een land of streek gekozen waar alles er een beetje mooier, kleurrijker en opgeruimder uitzag. Iemand met deze vaardigheid komt mijns inziens dan nog beter uit de verf.
Re: Echt of scenery
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re: Echt of scenery
Dat ben ik niet met je eens, Gijs, wat dat opgeruimd betreft. Het is naar mijn mening veel moeilijker om iets aannemelijk en op een natuurgetrouwe manier "rommelig" te maken dan om iets strak en schoon aan te leggen.

De link die ik gaf naar een specifieke foto is daar een voorbeeld van, dat pad ziet er levensecht uit! Asfalteren is niet zo moeilijk, dát wel ;-)
Re: Echt of scenery
Lid sinds: 2021

offline
Re: Echt of scenery
Ik zeg toch dat ik het knap vind om dat te kunnen maken. Alleen vind de gekozen omgeving rommelig, neem bijvoorbeeld dat huisje met die moestuin. Ik neem zo aan dat het er in het echt ook zo uitziet maar ik vind het wel een heel erg armoedige toestand om zo te wonen en ik zou dat dus niet willen hebben op mijn spoorbaan. Ik mag toch wel zeggen wat ik mooi vind en wat niet?
Re: Echt of scenery
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re: Echt of scenery
Tuurlijk mag dat, Gijs :-)

Net zoals ik mag melden dat ik een andere mening heb ;-)

Even goede vrienden hoor :-P
Re: Echt of scenery
Lid sinds: 2006

offline
Re: Echt of scenery
hmm ... ik heb nog wel wat te verbeteren aan mijn kunsten voor ik uberhaupt aan mijn baan ga beginnen :)
Re: Echt of scenery
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: Echt of scenery
Heey,

Ziet er echt super mooi uit zeg!!
Heerlijk om zulke foto's te zien geeft mij alleen maar meer de moed om zelf ook zo echt mogelijk te maken.
Hoe echter hoe leuker ik het voor me eigen vind.

Groetjes Antal.
Re: Echt of scenery
Hendrik_marklin
gast

Re: Echt of scenery
 :shock: Wow, dat ziet er top uit.  :? Ik geloof dat ik na 30 jaar toch nog veel moet leren.
Re: Echt of scenery
Maarja we kunnen wel allemaal zeggen WOW het is zeker mooi maar daar gaat het niet om!

als wij onze eigen creaties mooi vinden dan is dit ook WOW!


Bas
Re: Echt of scenery
OmeLaurus
gast

Re: Echt of scenery
Dat is het mooie van de hobby.. het kan zo gek als je het zelf wilt..

Wat me ook vaak opvalt is dat de mooiste resultaten 'per ongeluk' ontstaan.. dan zie je ergens wat moois en vraag je hoe dat gedaan is en dan komt het standaard antwoord: veel proberen.. heel vaak opnieuw proberen  :D
Re: Echt of scenery
Henk-Jan
gast

Re: Echt of scenery
Onwijs wat mooi zeg.
Hier kan ik heel wat van leren.
Bedank voor deze link. :wink: