Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs

Gestart door IJsengel zondag 24 februari 2008, 13:23:36

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola dames, heren ook,
Hier op de Overijsselsche zandgronden gaat het helemaal geweldig. Na onze verhuizing integreren we ons helemaal suf. Zo gaven we afgelopen weekend acte de presence op een 40-jarig huwlijksfeest van straatgenoten, waar we zegge en schrijven 2 keer kort mee hadden staan te praten en zijn we gevraagd als jurylid om de plaatselijke soundmixtalenten te beoordelen. Het Dries Roelvink, Jannes en Marianne Weber gehalte zal wel erg hoog liggen, vrees ik. Het wordt vast tenenkrommend leuk.
Enfin, tussen alle bedrijven door ben ik ook weer stiekum begonnen met een klein baantje.
Ik ben een Beethoviaan. Is dat erg? vraagt u zich af.
Ik zal het uitleggen. Een Beethoviaan begint gewoon , net als zijn illustere naamgever Ludwig von, zonder zorgvuldige planning en/of voorbereiding. De Beethoviaan ziet wel waar het spreekwoordelijke schip strandt of in dit geval de trein van de baan af lazert. Een Mozartiaan daarintegen plant zich helemaal suf, neemt een eeuwigheid de tijd en weet dan precies waar het spreekwoordelijke schip strandt of in dit geval de trein van de baan af lazert.
Ik heb op die paar vierkante meter die mij in ons hutje gegeven zijn een stukje baan in elkaar geprutst die een soort van organisch gegroeid is. Min of meer bij toeval ontstaat er iets dat naar mijn zin is en mag blijven bestaan.
En dat ziet er dan als volgt uit:




Het zal jullie duidelijk dat ik geen echt baanplan heb. Ik vind het gewoon veel leuker om lekker aan te prutsen tot er iets moois ontstaat. Elke hindernis neem ik als ie zich voordoet en verzin dan ter plekke een oplossing.

Voor degene die toch een baanplan willen zien: onderstaande heb ik achteraf (heden morgen vroeg) in elkaar gezet. En is eigenlijk op het moment van plaatsen al weer verouderd!  8)

Niveau 0



Niveau 1


Hasta la Pasta
Fred



         EDIT Marcel: Baanplan "niveau 0" even verkleind, i.v.m. overschreiding van maximale toegestane grootte :!:

Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Indrukwekkend hoor! Voor iets wat ad hoc in elkaar gezet is ziet het er nog behoorlijk gestructureerd uit :-D

Ik mis alleen een station? Met perrons en zo?
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Ha die Fred.
Nou zo te zien heeft de verhuizing de ruimte voor de baan geen kwaad gedaan!
Flink stuk groter en lekker ruim van opzet en (gelukkig) ook weer voorzien van een flinke sliert spaghetti! :lol:
Prachtig voor je toekomstige bergmassief, of worden het toch weer die prachtige ijsschotsen van je voormalige Alaska baan?

Veel succes met de bouw!
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Allo allo Fred,

Heb je dit allemaal NA je verhuizing alweer in elkaar gezet :shock: That's impressive zeg...dacht dat je net over was :| Zelf zou ik het nooit aandurven zonder enige vorm van planning maar dat jij dat wel zo doet vind ik daardoor alleen maar des te cooler 8) Wat gebruik jij trouwens voor de aansturing, heb jij al een CS o.i.d....I forgot :?:

Vriendelijke groeten,

Rolf
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola
@Acido / Martijn - Station? Wa's da?
Je weet dat dergelijke dingen natuurlijk erg veel ruimte in beslagnemen. Ruimte die ik eigenlijk niet heb. Ik denk dat ik het ofwel zonder doe, dan wel combineer/integreer in de opstelspoor sectie.

@Albert Jan / Albert Jan - Alaska rules!!! Dat hoef ik jou helemaal niet te vertellen.
De ruimte is niet groter dan die ik in Nijkerk had. Ik heb de feauteaux geschoten staande op de overloop, zodat het groter lijkt dan het in werkelijkheid is.
Enneh welke spaghetti bedoel je?

@^Rook / Rolf - Woon alweer sinds Sinterklaas in het Overijsselsche, Een gat waarvan de inwonerteller sinds onze komst alweer op 354 staat.
De besturing gaat nu nog via de MS. Deze zal mettertijd wel vervangen worden, daar ik de grens van 10 locomotieven ruimschoots heb overschreden.

H la P
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Ziet er al weer prettig uit.
Misschien moeten we (de directrice en ik) maar weer eens langskomen ?

Gr
Arjan
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Citaat van: IJsengel op zondag 24 februari 2008, 15:58:08
@Albert Jan / Albert Jan - Alaska rules!!! Dat hoef ik jou helemaal niet te vertellen.
De ruimte is niet groter dan die ik in Nijkerk had. Ik heb de feauteaux geschoten staande op de overloop, zodat het groter lijkt dan het in werkelijkheid is.
Enneh welke spaghetti bedoel je?

Heel erg mooi dan, maar nu graag met Eskimo's, Iglo's en natuurlijk ijsberen!
Deze ruimte leek mij een stuk groter maar is dan gezichtsbedrog.
En de spaghetti zijn de hooggelegen bochtige baangedeelten die ikzelf vaak het mooiste vind! 8)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Citaat van: AlbertJan op zondag 24 februari 2008, 17:14:33
[...] En de spaghetti zijn de hooggelegen bochtige baangedeelten die ikzelf vaak het mooiste vind! 8) [...]

Wij hebben gisteren huisgemaakte antipasta zitten eten en dat gaat er dan nogal wild aan toe!  Ik dacht dus dat je dat kon herkennen op de feauteaux  8)

Zo grappig ook: ik kijk naar hoe het trace nu loopt en visualiseer er vervolgens een stuk bij aan dat ik van te voren nooit met een of ander baanplan had kunnen bedenken.
Bovendien zit de draaischijf nu "onder de opstelsporen ipv er "boven", zoals in het Wintracktekeningetje.
Lang leve de Beethovianen!

Citaat van: Arjan op zondag 24 februari 2008, 16:52:35
Misschien moeten we (de directrice en ik) maar weer eens langskomen ?

Tuurlijk, sjouw me maar weer voor de voeten!   :mrgreen:
Neem je wel je rokertjes mee dan?

H la P
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
ha die fred.

daar hou ik van gewoon uit de lossehand bouwen.
en wel zien waar het schip strand in je gedachten zal er best wel een idee plan zijn.

maare toch een mooie ruimte om lekker de hoogte in te werken met de rail spiraalen.

en de ruimte zegt niks het gaat om wat het oog ziet mijn spiraal en biedschtal brucke met de bocht naar het toekomstige station is ook net 3 meter en dat is toch wel een blik vanger aan het woorden.

kortom hasta la paste fred ziet er mooi uit.

groetjes bas
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Heey Fred,

Dat ziet er erg gaaf uit zeg!!
Mooie film locatie ook voor de stomers. ;)
Keep us up to date!!!

Groetjes Antal.
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Citaat van: IJsengel op zondag 24 februari 2008, 17:36:02
Neem je wel je rokertjes mee dan?

Kijk ! Als jullie twee zwaargewichten-in-stomers samenkomen dan willen we (lees: ikkuh) natuurlijk wel beeldmateriaal zien :mrgreen: Twee digitale filmcamera's en een hele hoop dikke stoomlocs...a very good combination :lol: 8)
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Mais bien sur!
Dat is, als we door de dikke mist nog iets op de gevoelige plaat kunnen onderscheiden, tenminste. Zoals je ziet heeft dat Beethoviaanse gepruts en gefrunnik van mij er in elk geval toe geleid dat het raam dus never nooit meer open kan  8)

Nog een nadeel van het lekker zonder baanplan werken, is dat je geregeld naar de winkel of ebay snelt om nieuw railmatariaal te halen. Kom ik ook nog eens buiten de deur. Is goed voor me, zegt vrouwlief dan...
H la P
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hoi fred,

Al bouwende kom je allerlei problemen tegen, die je op een tekentafel niet zo snel ziet.

Zo ben ik tegen het probleem aangelopen van de ondervloeraandrijving van de viessmann seinen. Deze steken ruim 5 cm onder de tafel door. En daar lopen natuurlijk de nodige opstelsporen :o

Wat ik op de eerste foto zie aan de linkerbovenkant, zijn een paar staanders die het hooggelegen spoor ondersteunen. Als ik dan naar je tekening kijk, is dat zo ongeveer de plek waar je je draaischijf met locloods gedacht had. Ben benieuwd hoe je dat probleem t.z.t. gaat oplossen.

Groetjes

willie
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Citaat van: wakkie op zondag 24 februari 2008, 20:35:08
Wat ik op de eerste foto zie aan de linkerbovenkant, zijn een paar staanders die het hooggelegen spoor ondersteunen. Als ik dan naar je tekening kijk, is dat zo ongeveer de plek waar je je draaischijf met locloods gedacht had. Ben benieuwd hoe je dat probleem t.z.t. gaat oplossen.

Zie posting #7
En zoals je dus uit ervaring weet, verzin je ter plekke een werkbare oplossing "for the problem at hand".
H la P
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Ha die Fred,

Ongekende freudiaanse talenten stel je hier aan ons voor.
Ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen die spontaan uit je geest ontspringen.
Moet zeggen ziet er zo op het eerste gezicht goed uit.
Maar vergeet niet een mooi station in te passen in je plan.

Gr. Bert
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
heb mijn baan ook gemaakt zonder banenplan (wel een basis plan zeg maar ) alles aangepast en het zit nu goed
respect dat jij in meerdere lagen werkt en het ook passend hebt nu
erg gaaf gedaan complimenten
woon je dicht bij hengelo ov in de buurt ???
groet robert
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hallo Fred,

het ziet er zeer proffessioneel uit. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Veel succes en plezier met de verdere bouw.

Groetjes, John
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Ik kan dit bouwwerk nou  niet echt knutsel prutsel noemen ziet er meer proffie uit :D


Bas
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Citaat van: bas op maandag 25 februari 2008, 15:48:22
Ik kan dit bouwwerk nou  niet echt knutsel prutsel noemen ziet er meer proffie uit :D

Hahahaha! Blijkbaar ziet het er op de foto echt goed uit. In werkelijkheid is het één keer niezen en de boel lazert om! (Dit is dus eigenlijk helemaal niet om te lachen... :?)

Ennuh Freudiaans? Ik??
H la P
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hahahaha...so glad you and your humor are back ;) 8)
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Citaat van: IJsengel op maandag 25 februari 2008, 20:12:12
Citaat van: bas op maandag 25 februari 2008, 15:48:22
Ik kan dit bouwwerk nou  niet echt knutsel prutsel noemen ziet er meer proffie uit :D

Hahahaha! Blijkbaar ziet het er op de foto echt goed uit. In werkelijkheid is het één keer niezen en de boel lazert om! (Dit is dus eigenlijk helemaal niet om te lachen... :?)

Ennuh Freudiaans? Ik??
H la P
Fred
beethoviaan, ik wens je succes.
ga je zeker blijven volgen, lachen is gezond.
(vallende trein op jou rekening zeker  :twisted: )

succes

Dennis
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Citaat van: IJsengel op maandag 25 februari 2008, 20:12:12
Citaat van: bas op maandag 25 februari 2008, 15:48:22
Ik kan dit bouwwerk nou  niet echt knutsel prutsel noemen ziet er meer proffie uit :D

Hahahaha! Blijkbaar ziet het er op de foto echt goed uit. In werkelijkheid is het één keer niezen en de boel lazert om! (Dit is dus eigenlijk helemaal niet om te lachen... :?)

Ennuh Freudiaans? Ik??
H la P
Fred

Ha die fred toe aan een ander Topic :lol: ik weet er dan nog wel  :wink:één

Gr. Bert
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola,
Update: vandaag doe ik helemaal niets....... 8)
H la P
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Citaat van: IJsengel op dinsdag 26 februari 2008, 19:25:17
Hola,
Update: vandaag doe ik helemaal niets....... 8)
H la P
Fred

Heb ergens gelezen dat je een pathologische leugenaar bent of zo iets.
Wacht het rustig af.

Gr. B
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola,
Update:
Heus waar, ik wou dat ik anders kon berichten, maar ook vandaag heb ik weer helemaal niets aan mijn baantje gedaan. 't Is maar even dat jullie het weten. Dan zijn jullie op de hoogte. Dan hoeft mij niet verweten te worden dat ik jullie in het duister laat omtrent de vorderingen.  8)
Hoe dan ook,
Hasta la Pasta
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hee, doe's wat meer foto's van je bouwwerk...
Ben benieuwd... close up van de 7286 bijv...(met de 53 erop)

Gr
Arjan
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola Arjan amigo,
Helaas kan ik slechts meer feauteaux van hetgeen je al op de eerdere geplaatste exemplaren gezien hebt plaatsen. De draaischijf is helaas nog (lang?) niet geplaatst. En trouwens die 53K past er dus écht niet op!
Hoe dan ook,
H la P
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
IJs...

Ik geloof het pas als ik het zie...

Net als de BB in het smoke-off item. Dat apparaat hangt aan alle kanten over de draaitafel maar toch staat'ie er wel op.
... Zolang de assen maar passen....

Gr
Arjan
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola,
Zo. Net zwaar getafeld. Even uitbuiken dus.
En nee, wederom geen enkele vordering op het modelbaanbouw technische vlak behaald. Wel Viennetta toe gehad. Ook lekker!
Hoe dan ook,
Hasta la Pasta
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola
Nog even een paar plaatjes van de gestage vorderingen van de bouw van mijn baantje.
Onderstaande plaat is geschoten staande in het midden - in een gat- van de baan.


Hier heb ik sinds vorige week zaterdag maar liefst 40 centimeter voortgang geboekt! Echt slakkentempo...


Hier zien we het terrein waar de locloodsen en draaischijf zijn bedacht. Al bouwende kan deze Beethoviaan natuurlijk wel zomaar weer van gedachte wisselen en iets compleet anders bedenken, Doch voor nu: loodsgebied


Wordt waarschijnlijk wel weer vervolgd.
Hoe dan ook,
Hasta la Pasta
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
ook die 40 cm zijn weer erg leuk om te zien
complimenten
ben benieuwd naar je vorderingen
groet robert
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola,
Het is zondag. Buiten giert de wind om het huis dat de honden er geen brood van lusten. Binnen staat de radio aan. Beschuitje ouwe kaas. Lekker aan't lummelen. Niets aan de hand.
En wat doe je dan?
Voila:


en:

Zoals jullie zien maakt het trace een andere bocht dan ik aanvankelijk bedacht had. Van het "baanplan" in posting #1 klopt nu zo ongeveer 50 procent niet meer. Maar wie maalt erom? Ik niet. Het is zondag. Buiten giert de wind om het huis dat de honden er geen brood van lusten. Binnen staat de radio aan. Beschuitje ouwe kaas. Lekker aan't lummelen. Niets aan de hand.....

Hasta la Pasta
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
"Waar gaat dit heen" lijkt mij een volkomen terechte vraag bij deze baan :lol:

Spannend hoor! ;-)

Is trouwens alles gelijmd? Nergens een schroef of een spijker?

Martijn
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola Martijn.
Inderdaad heb ik Mieke Telkamp's nummer 1 uit de begravenis top 10 als leidraad voor de bouw  8)
En nee, niet alles is gelijmd. De meeste "stelten"zijn met schroefjes vast gezet, dus makkelijk verplaatsbaar als ik het weer eens anders bedenk.
H la P
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
bij ons ook slecht weer geweest helaas moest ik werken wil graag weer eens verder met de baan
maar het komt er niet van
het ziet er weer erg goed uit hoor fred
complimenten
groet robert
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola,
Hoera het is weer weekend.
Als ik me nu eens even heel boos maak zou het maar zo kunnen dat de treintjes dit weekend een rondje kunnen maken!
De bouw lag onder meer even op z'n gat doordat er de nodige railtjes aangeschaft dienden te worden en het financieel zo goed als eb was.
Vandaag dus weer een paar decimeter op geschoten. En zie hier het resultaat:



De baan maakt hier een bocht naar rechts beneden om een stukje verderop te eindigen in een keerlus. Denk ik....
Er komt in het midden van deze foto in elk geval een berg met een groot kasteel! Of toch niet?
Hasta la Pasta
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Ziet er goed uit!
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola
Nog even snel voor het eten een nieuwe van te voren niet zo bedachte kronkel aangebracht.


en:


Er is nog slechts zo'n anderhalve meter te overbruggen totdat het "circeltje" rond is. Eens kijken of deze Beethoviaan alsnog een totaal andere koers uitzet.....
Hoe dan ook,
Hasta la Pasta
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Ziet er goed uit.
Hoop dat het ook zo is. :lol:

succes

Dennis
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Goed bezig en ziet er erg leuk uit, succes nog dit weekend!

Edwin
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
leuke update
ziet er goed uit
groet robert
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hoi Fred


leuke update
Maar het weekend is nog niet voorbij, dus ben benieuwd wat ons nog te wachten staat  8)

succes met de bouw verder



gr Frans

Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola

"En toen was de circel rond!" dichtte ooit een gesjeesde alo-student glunderend  toen hij bij een voetbal club ergens in de buurt van Oudekerk aan de Amstel als technisch directeur werd aangesteld. De onnozelaar! Inmiddels weten we allemaal hoe het met hem afliep...
En zal de geschiedenis zich herhalen? Want ook hier is die kreet vanochtend wederom gehoord.
Het is gelukt: de circel is rond! En mooi vloeiend ook. Met echt prachtig geleidelijk stijgen en dalen. Nergens zogenaamde "knikken" in de baan. Hoe is het mogelijk. Ik begin zelfs voorzichtig een beetje trots op het resultaat te worden.


En - hopla kee! - nog een:


Mijn weekend is geslaagd!
Beneden roept vrouwlief dat ik als de sodemieter naar de keuken moet komen omdat de vaatwasser alleen maar schuim staat uit te braken over de vloer...

H la P
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Mooi hoor!

Ik wil een filmpje!
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Fred,

hier mag je ook rustig trots op zijn. Het ziet er al mooi uit. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Groetjes, John
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Ha die Fred,

Dat ziet er indrukwekkend uit. En dat in zo'n korte tijd.
Complimenten......... :D
Jeroen
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
on topic:
en nu kun je dus rondjes rijden :D

off topic:

ik weet niet hoe je het hebt geflikt, en zal wel weer aan jou liggen... :lol:
maar jou foto's in de gallery zijn bijna allemaal geplaatst op 1 januari 1970

ik weet niet veel, maar wel dat er toen nog geen enkele digitale camera was en ook geen internet of fatsoenlijke pc.

uitleg mijnheer Beethoviaan?? :mrgreen:

Dennis
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Hola
Op verzoek nog even een filmpje van de testrit op dit gedeelte van de baan. (en omdat ik het zelf ook veel te leuk vind, natuurlijk.) Helaas is de belichting weer zwaar onder de maat. Ergo: past precies bij mijn pruts- en knutselparadijs!
Klik <hier>
Hasta la Pasta
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
Citaat van: minirailz op zondag 09 maart 2008, 13:46:02
[...] jou foto's in de gallery zijn bijna allemaal geplaatst op 1 januari 1970

Soms, als ik me héél goed concentreer, kan ik ook lepels buigen en klokken die al jaren niet meer hebben gelopen weer aan de praat krijgen.
't Is een gave, ik weet het...

H la P
Fred
Re: IJsengel's Pruts- en Knutselparadijs
of vergeten zijn je fototoestel in te stellen alvorens foto's te maken.
dan staat ie automatisch op de vroegste datum die het toestel heeft....

een gave? heb zo mijn twijfels... :mrgreen:

Dennis