Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Märklin 44600

Gestart door Jakop maandag 07 december 2020, 10:43:50

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Märklin 44600
Lid sinds: 2008

offline
Märklin 44600
Een modelspoorvriend is bezig een model te verbouwen (vandaar in deze rubriek) maar wil graag de opschriften van onderstaande wagen bekijken

https://wiki.3rail.nl/index.php?title=M%C3%A4rklin_44600

Wie is in het bezit van deze wagen (dus echt in deze uitvoering) en kan een foto maken waarbij de opschriften op de deuren zijn te lezen?
Dat is ook het enige wat me interesseert, dus als alleen de deur op de foto staat, dan is dat voor mij genoeg. Als die teksten maar leesbaar zijn.
Een link naar een plaatje op het www waar dit leesbaar is, is natuurlijk ook goed, maar die heb ik zelf nog niet gevonden.

Inmiddels is duidelijk dat er ook andere artikelnummers in aanmerken zouden kunnen komen, maar het gaat om een wagen voor Tonerde vervoer en dan de teksten op de deur.

Alvast bedankt!
Re: Märklin 44600
Lid sinds: 2008

offline
Re: Märklin 44600
Heeft niemand dit model in z'n collectie?  :O
Re: Märklin 44600
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

offline
Re: Märklin 44600
Hoi Jakob,

Zal komend weekend een foto maken.
Moet het model even voor je opzoeken en licht is 's avonds te beroerd om een scherpe foto te maken.

Mvg,

Johan
Re: Märklin 44600
Lid sinds: 2008

offline
Re: Märklin 44600
 :thumbup:  :thumbup:
Re: Märklin 44600
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: Märklin 44600
Ik heb deze in diverse uitvoeringen.
Teksten zijn niet allen gelijk.
Bassis is de 4460.
Stuur maar een pb met je mailadres.

Mvg. Marcel
Re: Märklin 44600
Lid sinds: 2008

offline
Re: Märklin 44600
Inmiddels van Marcel foto's ontvangen waarop de teksten duidelijk te lezen zijn. Top bedankt  :thumbup:
Johan ook bedankt voor je voorgenomen moeite as. weekend, maar inmiddels is helder wat er exact op staat.
Probleem(pje) opgelost!