Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Marklin museum 1987 Kleur!!!!!

Gestart door Hitmaan dinsdag 24 november 2020, 19:52:03

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Marklin museum 1987 Kleur!!!!!
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Marklin museum 1987 Kleur!!!!!
Vraagje
Heb zelf een wagon van 1987
Die van mij is grijs.

Nu kom ik ook iets wittere varrianten tegen. Tenminste dat denk ik. Of het zijn slechte foto's.  Nu weet ik dat er van de 1987 model er 2 stuks bestaan. De foute versie en de juiste versie.
Gezien ik de foute versie heb, zit er dan ook kleur verschil in de goede versie of hebben ze simpelweg de naam gewoon goed gezet.

Gezien ik ze spaar, wie heeft de versie met de goede naam en kan een foto maken. Nog beter zelfs, een foto waar ze alle 2 op staan.
Re: Marklin museum 1987 Kleur!!!!!
Hier staat een foto: https://forum.3rail.nl/index.php?topic=39477.0
Als je die van jezelf er naast plakt heb je wat je zoekt.

Gr, Ben.
Re: Marklin museum 1987 Kleur!!!!!
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Marklin museum 1987 Kleur!!!!!
Er zijn geen kleurvarianten van dit model 4678 87700, misschien verkleurde exemplaren door zonlicht.
Er zijn twee varianten wat betreft spelling, Henningsdorf en Hennigsdorf, beide in een oplage van 1000 exemplaren.

Dirk-Jan
Re: Marklin museum 1987 Kleur!!!!!
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

online
Re: Marklin museum 1987 Kleur!!!!!
Kleurverschillen opsporen door een foto gaat alleen goed als ze naast elkaar op één foto staan onder goede lichtomstandigheden. Een fotocamera geeft een impressie van de werkelijkheid, eigenlijk nooit wat een menselijk oog ziet. Wie van twee fout is laat ik in het midden :D
Re: Marklin museum 1987 Kleur!!!!!
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Marklin museum 1987 Kleur!!!!!
Helaas zie ik het verschil nog niet.
Heb iemand nodig die ze alle 2 heeft.

Mijn foto is te bewonderen op de wiki pagina. Dit artikel heb ik zelf geschreven. De andere goede versie is van iemand anders.
https://wiki.3rail.nl/index.php?title=M%C3%A4rklin_87700 = mijn versie

Ik wil graag de goede versie ook wel aanschaffen, maar de meeste verkopers noteren het niet welke tekst er in staat. Dus de foute of de goede versie. Wellicht dat de kleur een optie was.