Leuk dat je zelfs een schaduwstationnetje erin hebt weten te verwerken! :-D
Het meest opvallende aan dit baanplan vind ik dat je niet
rond kunt rijden, maar alleen heen-en-weer. Dat zie je eigenlijk zelden. Vind je dat geen bezwaar? Ik snap dat het moeilijk te realiseren is op de beperkte oppervlakte, maar toch...
Verder zou ik het overloopwissel in de stationssporen een halve of een hele rail naar links verplaatsen, zodat je een langere trein kwijt kunt en toch nog kunt omlopen. Als je de verbinding andersom legt, win je bovendien nog eens een hele rechte aan treinlengte op het onderste stationsspoor. Als je allebei doet kun je op dat spoor tussen de wissels een trein kwijt ter lengte van maximaal vijf rechte rails in plaats van drie, zonder dat het je ruimte op de tafel kost :-D
Dat is bovendien beter in overeenstemming met de lengte van de treinen die je in het schaduwstation kwijt kan.
Tot slot kun je een trein ook laten kopmaken door er na binnenkomst een andere loc aan de achterzijde tegenaan te zetten. Die moet je wel ergens kunnen stallen in afwachting van z'n trein. Daartoe zou je bijvoorbeeld de eerste blauwe 24230 kunnen vervangen door een rechtsleidend wissel, zodat je daar rechtdoor een kort loc-opstel-spoortje op kunt van bv. een 24172 of 24188 plus een stootblok lang.
Het zijn maar wat ideeën
Martijn