Een kalender.
Die had ikzelf niet zien aankomen
en kijk hier toch regelmatig mee ...
Mogen er nog vragen gesteld worden en kan er eventueel nog iets aangepast worden? Of zijn ze al gedrukt ?
De buren hebben ook al (voor het 2e jaar) een kalender, dus erg origineel is het niet ...
Als aanpassing niet meer mogelijk is, onderstaande negeren of zal ik het later verwijderen 😊
Goed ik weet dat wat je typt erg kritisch over kan komen, want ik vind het een hele leuke actie, maar wat komt er op de kalender te staan qua foto's , en kan de kalender ook nog verandert worden in een kalender in plaats van een fotoalbum?
Ik vind het fijn dat je op een kalender ook behalve dat je kan zien welke week en hoeveel dagen de maand heeft, er ook iets op kwijt kunt (schrijven)
Tip, Ook had het leuk geweest om gewoon een topic te maken waarin mensen plaatjes konden zetten en dan later een keuze hadden kunnen maken.
Ik zie nu in de webshop 2 foto's van de kalender
Een van een 3rail forumloc die mensen misschien wel willen maar die niet te verkrijgen is, en 2 een iets te donkere foto van een lege draaischijf en de stoomlocomotief op de achtergrond zijn bijna onherkenbaar