Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.

Gestart door Riny donderdag 24 mei 2007, 23:43:42

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Welke TEE model heeft U thuis staan??
Ik heb een 3070 (+evt 4070)

77 (16.2%)

Ik heb een 3071 (+evt 4071)

77 (16.2%)

Ik heb een 3471

67 (14.1%)

Ik heb een 39700

53 (11.2%)

Ik heb (helaas) geen TEE

175 (36.9%)

Ik heb een 3150

10 (2.1%)

Ik heb een 37500

6 (1.3%)

Ik heb een 39706 insider

9 (1.9%)

Totaal aantal stemmen: 281

Re: Telling aantal TEE's van Forumleden.
ik heb een 3070 en 4070 begin 70er jaren gekocht in een duitse antiekzaak.het zijn wel bananen
Re: Telling aantal TEE's van Forumleden.
Ik heb 2 x de 3070. 1 is omgebouwd naar digitaal, nr 2 is origineel en staat in de vitrine te pronken. Beiden hebben de extra tussenwagen. Gr, Hans
Re: Telling aantal TEE's van Forumleden.
Heb er ook ooit eens eentje gescoord als bijvangst.  Een 3071 denk ik ... maar ben er eigenlijk niet zo'n grote fan van ...

Hij zal wel hier blijven aangezien mijn zoon die hem wel graag ziet.
Re: Telling aantal TEE's van Forumleden.
Ook ik heb er meerdere. Ik heb alleen net een foutje in de poll gemaakt. Ik heb een 3070 met tussenwagon i.p.v. een 3071. De 3070 met tussenwagon 2 jaar terug gekocht in Houten. Deze was omgebouwd maar nadat de decoder begon met roken stopte de trein. Ik heb hem toen teruggebouwd naar analoog met gele led lampjes als binnenverlichting. Dat jaar van mijn vakantie geld een 3471 gekocht om er ook 1 digitaal te hebben. En vorig jaar in Houten een 1978 versie gekocht van de Northlander. Nooit verwacht dat ik die ooit nog eens in mijn bezit zou krijgen. Daar zit een voor mij onbekende decoder in maar daar wil ik nog een keer een Märklin decoder inbouwen.
Verder heb ik nog 1 TEE 103 serie loc met 3 metalen en 3 kunststof rijtuigen.
Re: Telling aantal TEE's van Forumleden.
Ik ben op het moment bezig om van mijn trix 22131 een echte 3railer te maken met sleperwissel en 3rail wielen :D
Re: Telling aantal TEE's van Forumleden.
hoy, hier de 3070/4070, de 3150 en ook de metalen uitvoering van de 37609, die ik ook niet in de poll zie staan
en is de 37500, de Northlander met de F7 ook een TEE?
Re: Telling aantal TEE's van Forumleden.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Telling aantal TEE's van Forumleden.
 @citaat Het gaat in dit topic om de RAm TEE van de NS/SBB, zie ook bericht #1 https://forum.3rail.nl/index.php?topic=3980.msg46655#msg46655
Misschien kunnen de moderatoren de titel aanpassen
Re: Telling aantal TEE's van Forumleden.
ok, maar wat doe de 3150 dan daartussen, reed toch niet door Europa...?
En wat met de 37609?
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Citaat van: brund55 op zondag 12 februari 2017, 10:58:52
Misschien kunnen de moderatoren de titel aanpassen

Bij deze de topictitel aangepast naar "Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden" zodat de Northlander modellen ook eronder vallen.
Tevens in de poll de 37500 toegevoegd en aangezet dat stemmen gewijzigd kunnen worden.

De 37609 kan in dit topic geplaatst worden.
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
nog een vraagje: hoe stemmen?
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Als je wilt stemmen klikje in het vierkantje voor de betreffende stemmogelijkheid, zodat dit een vinkje wordt. Dat kan je ook bij andere stemmogelijkheden doen, en daarna klik je op stem om het op te slaan.
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
hallo John, ik krijg daar totaal geen reactie
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Gevonden: eerst op verwijder stem klikken en dat krijg je een ander pop-up met inderdaad de stemmogelijkheden,
thanks
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Klopt dat heb ik zojuist ook gedaan. Ik heb een 39700 gekocht en om die toe te voegen moest ik eerst op - verwijder stem - drukken. Dan kun je opnieuw je stem(men) uitbrengen en heb ik mijn beide TEE aangegeven en ik zie nu staan twee keuzes in vet schrift.
Dirk
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Lid sinds: 2016

1 raiL + 1 raiL = 2 railS ;)

offline
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Ik heb 'n 3071  :)
Groeten,
Ludo
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Lid sinds: 2015

Hobby weer aan het oppakken

offline
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Ik heb een gedigitaliseerde versie van de 3071 + extra tussenwagen en de Roco versie van de TEE RAm, de 69123.
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Ik heb de Roco versie. Weet het nummer even niet maar met sound.
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Hmm ik heb vroeger een RAM TEE gehad (3471) maar die heb ik onmiddellijk verkocht toen de trix versie (22131) uitkwam. Die was wat natuur getrouwer dan de oude korte RAM TEE bakken. Ik dacht de Marklin versie komt er zo aan.......... Die is dus nooit gekomen :-(

Ik kwam daarna deze RAM TEE tegen van firma's RailTop-Modell en LS model. Het was een 50 jarig jubileum set. Daar ben ik meteen verliefd op geworden :-) en 1:87 Yes!!!

Louis
p.s. kan iemand me een PM sturen hoe ik foto's in de tekst kan zetten. Ik heb er naar gezocht maar niet kunnen vinden.
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
De Trix RAm geeft problemen in R1 bogen, wissels en boogwissels, voor Marklin een reden om deze niet onverkort in 3rail uit te brengen.

Gr, Ben.
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Citaat van: louis.verhagen op dinsdag 06 juni 2017, 22:20:27
kan iemand me een PM sturen hoe ik foto's in de tekst kan zetten. Ik heb er naar gezocht maar niet kunnen vinden.
Ik ben niet iemand, maar nobody ...  :D
Link naar plaatsen foto's (b.v. tussen tekst) ===> klik
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Ik heb ooit via Ebay een 3070 gekocht in ovp. mooi recht en dat is ie nog steeds. Later een 4070 bijgekocht, zonder ovp maar wel recht. Alle bakken zijn van led verlichting voorzien en het gemotoriseerde deel is omgebouwd naar hoogvermogen/kogellagers met als decoder een 60967. Weinig origineels meer aan, maar alle (niet defecte) onderdelen zijn nog aanwezig.
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Lid sinds: 2011

Ik ben dus ik denk

offline
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
ik heb een mooie 3071+4071, en een 3471.
De 39700 staat nog op de verlanglijst...
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Voor mij geen TEE. Ik ga alleen maar goederen en een railbus rijden.
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Binnenkort komt deze prachtig verbouwde TEE RAm in de verkoop B) :





Gr.
René
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: Telling aantal (TEE) RAm's van Forumleden.
Marklin 39706 insider aan de Poll toegevoegd