Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

baantje bouwen

Gestart door lows68 vrijdag 25 december 2020, 11:39:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
baantje bouwen
lows68
gast

baantje bouwen
Hallo,  fijne kerst alvast aan iedereen hier.
Ik ben nieuw op het forum, 'her'beginner met Marklin .....
Na een verhuis terug een oude set gevonden, wat materiaal bijgekocht en beginnen bouwen.  Zonder software, gewoon op de vloer.
Beschik over een baan nu van 450 op 220, cfr de foto's.
De interesse zit vooral in het stoomdepot, verder een grote loop (2x) en een soort van goederen station.

Nu nog seinen en bovenleiding monteren en dan hopelijk alles - analoog -aan de praat krijgen. (locs die ik geb werken wel, heb ik getest  ;)
Graag comments en ev tips.  Heb nog veel te leren ....

Groet, Stijn (B)
Re: baantje bouwen
Lid sinds: 2007

Hadde we maar vuul geld en gen werrik...

offline
Re: baantje bouwen
Dat is toch een behoorlijk baantje!
Re: baantje bouwen
Lid sinds: 2009

Grüezi midänand!

offline
Re: baantje bouwen
Kun je er rondom overal bij?
Re: baantje bouwen
Lid sinds: 2018

Marklin C-rail met Ecos 1

offline
Re: baantje bouwen
Altijd fijn dat er nog iemand de weg terug naar huis heeft gevonden :P
Dat is al een mooie oppervlakte om mee te starten. Maar ik vermoed dat je wel een probleem zult krijgen met aan de achterkant te geraken. Voor ieder obstakel of afwerking zal je veel moeite hebben om aan dat stuk te geraken. Een reikwijdte van 1m is al stevig, en niet praktisch als je grondig wil werken? Maar 2 m? Onder dat schuine dak ga je niet goed kunnen werken.
Maar misschien staat je tafel op wieltjes, en dan is er geen probleem.
Ga je enkel analoog rijden, of op termijn misschien toch digitaal?
Re: baantje bouwen
Lid sinds: 2018

Marklin C-rail met Ecos 1

offline
Re: baantje bouwen