Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Omlopen in iTrain

Gestart door Kandersteg zaterdag 26 september 2020, 22:20:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Omlopen in iTrain
Lid sinds: 2018

offline
Omlopen in iTrain
Goede dag, ik probeer in iTrain een loc om te laten lopen. Nu las ik ooit dat iemand alle stappen die daar voor nodig zijn in een excell-tabel had genoteerd. Zou iemand deze of een andere stapsgewijze uitleg kunnen geven.
Hartelijk dank, Piet 
Re: Omlopen in iTrain
Lid sinds: 2006

offline
Re: Omlopen in iTrain
In dit sporenplan van iTom zitten meerdere van die bewegingen.

Re: Omlopen in iTrain
Lid sinds: 2018

offline
Re: Omlopen in iTrain
Hartelijk dank, ik ga het bestuderen. Klopt het dat het omlopen van een locomotief altijd een aparte route is? Dus er is een route van de trein tot het station waar de loc moet omlopen. Dan is er een route voor het omlopen (nadat de trein gesplitst is). En dan is er weer een route naar het oorspronkelijk startpunt?
Re: Omlopen in iTrain
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

online
Re: Omlopen in iTrain
 @citaat

je kan diverse routes in "acties" aan elkaar koppelen zie hoofdstuk "acties"  in de itrain handleiding.
Dat is het mooie van acties, bv een lok stopt in blok x en in actie kan je dan aangeven dat route y moet starten.

mvg,

Ruud
Re: Omlopen in iTrain
Lid sinds: 2006

offline
Re: Omlopen in iTrain
Citaat van: Kandersteg op zondag 27 september 2020, 14:33:02
Hartelijk dank, ik ga het bestuderen. Klopt het dat het omlopen van een locomotief altijd een aparte route is? Dus er is een route van de trein tot het station waar de loc moet omlopen. Dan is er een route voor het omlopen (nadat de trein gesplitst is). En dan is er weer een route naar het oorspronkelijk startpunt?

Ja.
Re: Omlopen in iTrain
Lid sinds: 2018

offline
Re: Omlopen in iTrain
Beste "Sprinter" en Ruud,
Bedankt voor de info. Ik krijg er steeds meer grip op.
Groeten, Piet