Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Hamburger geweathered

Gestart door v200marklin vrijdag 25 september 2020, 12:48:28

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hamburger geweathered
Lid sinds: 2006

offline
Hamburger geweathered
Goede middag allen,

ik bezit een Hamburger , geweatherde uitvoering, echter met een paar ferme krassen op het dak.

Dus............zoek ik iemand die dat netjes kan maken, heb zelf geen ervaring met airbrush, dus wie o wie kan dat doen en wat mag dat gaan kosten. Bart/Locpaint doet het helaas niet meer. Liefst omgeving Rotterdam.

Mvg Gert
Re: Hamburger geweathered
Lid sinds: 2018

offline
Re: Hamburger geweathered
Citaat van: v200marklin op vrijdag 25 september 2020, 12:48:28
Goede middag allen,

ik bezit een Hamburger , geweatherde uitvoering .

Mvg Gert

Speciale reeks dus ?🤪
Waar te verkrijgen ?  Bij de Mcdonalds of de burger king .🤣🤣🤣🤣🤣

Voor de rest is er hier iemand op het forum die wel koks spuit maar ben zijn naam vergeten .
Hij heeft wel al een kaaskrokkodil , milka versie gespoten .
Dus zoek daar eens naar op het forum.

Grts Benny
Re: Hamburger geweathered
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Hamburger geweathered
 @citaat
Gert wil geen kaas maar gewoon ham op het dak  >:-D

Verder is er inderdaad iemand die dat doet maar weet geen naam meer, kom ik hem tegen dan plaats ik het hier.

groet
Harald
Re: Hamburger geweathered
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: Hamburger geweathered
Alle grappen en grollen terzijde: Dat is Bart, Bajn-AG
Re: Hamburger geweathered
Lid sinds: 2014

offline
Re: Hamburger geweathered
Misschien even een balletje opgooien bij de lokale modelbouwwinkel het weatheren van modellen is echt groot onder de modelbouwers van tanks en vliegtuigen ;)
Weet wel dat je bij Bentink in Apeldoorn je trein kunt laten weatheren maar da's niet goedkoop.
Re: Hamburger geweathered
Ja, en Bart ,die doet het dus niet meer. ;)
Re: Hamburger geweathered
Ik weet dat (bert) Baureihe 103 wel een koning is in het weatheren maar of hij nog weatherd, of hij nog op het forum online is weet ik niet?
Re: Hamburger geweathered
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Hamburger geweathered
Alemaal leuk en aardig die weatherkings, maar dat is de vraag niet. Deze hamburger (flying or not?) is al geweatherd maar heeft een kras op het dak. En dat moet hersteld worden. Dat kan ik wel voor je doen alleen is de afstand niet erg handig. Woon nogal ver van Rotterdam af (ca. 8.000km).  :D
Re: Hamburger geweathered
Kun je eens een foto plaatsen van de desbetreffende schade, wellicht dat er dan een betere kijk is op wat de werkzaamheden zouden moeten zijn en dat dat er dan meer mensen zich kunnen aanbieden om te helpen
Re: Hamburger geweathered
hoi,

Citaat van: v200marklin op vrijdag 25 september 2020, 12:48:28
Dus............zoek ik iemand die dat netjes kan maken, heb zelf geen ervaring met airbrush, dus wie o wie kan dat doen en wat mag dat gaan kosten. Bart/Locpaint doet het helaas niet meer. Liefst omgeving Rotterdam.

Het is niet omgeving Rotterdam. Maar ik weet dat bij Bentink Modelspoor in Apeldoorn ze zelf modellen verweren. Dus mogelijk kan je daar eens informeren of ze met jouw probleem aan de gang kunnen.

Groet Ronald.