We zijn weer verder;
Ik ben overgestapt van MS1 naar MS2
Alle bediening is definitief aangesloten, leuk om te zien de variatie in schakelkastjes. Later wil ik nog wel (deels) over digitale aansturing van de wissels, want dat kan met de MS2, ook het aansturen van verlichting etc wil ik dan tzt zo gaan doen.
Verder heb ik de brug voorzien van een pijler, dit omdat enkele forumleden zich zorgen maakten over de constructie.
Ik heb de pijler zelf gemaakt van hout met betonstuc als afwerking (net als de andere brugpijlers). En ik moet zeggen, het ziet er zo veel realistischer uit!
Het station is voorzien van SBB benaming en logo's, dit geldt ook voor het seinhuis. Dit heb ik gemaakt van stikkervellen die je kan downloaden.
Het rangeerterrein is voorzien van verlichting, hiervoor heb ik leuke oude Marklin lichtmasten gekocht.
Het rangeerterrein is uitgevoerd als rangeerpuzzel. Thema hiervoor is autoververvoer. De auto's worden op dit terrein aangeleverd en op de treinen gezet (of andersom).
Ik ben nu bezig met de bergen te maken, deze maak ik op houten kistjes die gefixeerd staan (middels klossen) op te treintafel. Hierdoor kan ik ze eenvoudig verwijderen maar staan ze wel vast en altijd op dezelfde plaats.
Groet!