Je zou hem dmv een stroomvoerende koppeling (en wat soldeerwerk) wel aan aan de praat krijgen denk ik?
Voor +/- €130,- heb je een railreiniger van Mabartren.Mooie wagon en voor bijna elk land hebben ze wel een model uit gebracht. Zelf voor de NS.Zie hier een review:https://www.hetgroterdamproject.nl/index.phpersen-1/1403-maarHeb er zelf geen ervaring mee omdat hier al een lux rond rijdt.Gr Richard
Ik heb geen idee.Lijkt me dat ze dat er dan wel bij gezet zouden hebben?Tenslotte zijn er genoeg bouw en ombouwverslagen daar te vinden.Maar aan de andere kant, alles is om te bouwen lijkt me, alleen of iedereen dat zelf kan..... (ik niet)
Het schijnt te maken te hebben met de roterende schijf onder de wagon, deze is niet geschikt voor het 3 rail systeem.Ik heb niet verder gevraagd.MVG Stephan
Kijk!, Dat ziet er mooi uit!
stof wat ligt te liggen doet weinig af aan de kwaliteit van stroomafname, .......
De Mabartren wordt zonder decoder geleverd. Die zul je dus ook nog moeten kopen.
Citaat van: N.Nessie op zaterdag 11 juli 2020, 13:46:33stof wat ligt te liggen doet weinig af aan de kwaliteit van stroomafname, .......Oh.. als dat waar is, dan kan ik m'n lux ook wel verkopen
Je kunt ook zelf aan de slag door de turbines apart te kopen (er zitten 3 turbines in het model): 61,90€