Update!Doordat er een verhuizing op de planning staat moest het baanplan toch aanpassingen ondergaan. Het schaduwstation met klimspiraal staat in delen in de opslag. Achja zo blijven we bezig...
Het grote station is gerealiseerd op 2 modules, en ik heb besloten mij volledig hier op te richten. Na de verhuizing ga ik me weer richten op het volledige baanplan.
De draaischijf geïnstalleerd en begonnen met het leggen van kurk.

De dubbele stations trap die alle perrons met elkaar verbind in elkaar geknutseld.

Tijdelijk met wat multiplex de perrons neergelegd.

Aan de voorzijde van het geheel, onder het perron, komt een arcaden muur met winkels.
Dit is een losse module die volledig uitneembaar is, dit maakt het makkelijker de kleine details neer te zetten.

Ook begonnen met het bouwen van de perrons, deze zijn gemaakt uit 12mm multiplex met een toplaag van 3mm multiplex.
Dan flink geschilderd, een beetje verweerd, en structuur ingekrast.
Het stationsgebouw mag natuurlijk ook niet ontbreken. Ik heb een nieuwe bouwdoos gecombineerd met een 2e handse, deze was er niet zo goed aan toe.
Na wat schilderwerk en een boel onderdelen uit elkaar halen blijft er dan een mooi groot station over. Er is nog steeds wel kleurverschil, dit wordt na het verweren beduidend minder.

Zoals in mijn andere topic ook heb beschreven rijd ik met een Arduino verbonden met de CAN-bus van de Marklin Gleisbox.
Met wat eigen software, wordt de Arduino verbonden met Rocrail en kunnen de treinen worden bestuurd.
De terugmelding gaat ook via Arduino, met zelf gebouwde massa detectie printplaatjes.
De wissels worden met servo's bediend.

Er is nog gigantisch veel werk voordat deze modules af zijn. Het station mist nog de overkappingen boven het perron en ook het eiland-perron mist nog een overkapping.
Ballast, begrassen, enzovoorts enzovoorts. Gelukkig nog lang niet af!