Hoi,
Bedankt voor jullie reacties. Het doet goed te horen dat mijn ontwerp toch niet helemaal 'fout' is. Natuurlijk zitten er nog onlogische dingen in en kan er altijd wel iets verbeterd worden. Het is daarom dat ik hier op dit forum naar jullie goede raad kom vragen

En vergeet niet kijk goed naar het oppervlak dat je beschikbaar hebt, bedenk wat voor thema dat je zou willen voeren ik bedoel daarmee gaat je voorkeur uit naar bijvoorbeeld industrie, veel natuur, groot station met stad(je) enz.
Ik zie graag stoomlocjes en industrie. Passagierstreinen en stadsbeelden zeggen me minder.
En vooral niet vergeten soms is minder meer 
Dat klopt. Maar als ik sporen over heb laat ik me altijd vangen en probeer ik die alsnog kwijt te geraken in mijn plan (vandaar ook soms rare bochten etc.). Ik moet afleren zo te redeneren

In je plan heb je slechts 2 sporen met een stootblok.
Verder heb je geen ruimte om treinen of wagonnen neer te zetten.
Waar lopen die sporen naar toe ?
Vooral het spoor dat 2 sporen vanaf het station combineerd en dan met een boog naar het station terugdraaid en dan sluit met een stootblok vind ik vreemd.
Heb je hier een speciale bedoeling mee ?
Neen, heb ik geen speciale bedoeling mee. Ik heb er duidelijk nog te weinig over nagedacht. Zoals ik al zei maak ik de fout dat ik AL mijn sporen probeer te gebruiken.

Goede opmerking, bedankt!.
misschien kun je die twee onderste keerlussen aanpassen zodat je echt rond kan rijden ??
Volkomen mee eens

. Ik heb zoiets al wel geprobeerd, maar het is mij nog niet gelukt met de sporen die ik op dit moment heb

zonder dat vind jij de baan niet mooi
maar wat vindt Jurgen 
Jurgen is nu ook overtuigd!

Bedankt allemaal voor de commentaar. Ik ga nog wat verder prutsen in wintrack

Groetje
Jurgen