Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Mobile Station 60657

Gestart door MärklinboyBelgie woensdag 05 augustus 2020, 18:25:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Mobile Station 60657
Goede middag ik heb een vraagje over de Mobile Station 2 60657 een kennis van mij heeft het volgende voor dat er totaal niets meer op de display verschijnt nochtans alles correct aangesloten
Wat kan je bv nu doen om hem terug tot leven te krijgen
Vriendelijke groeten van Paul
Re: Mobile Station 60657
Alles geeft spanning ,stekkers 100 % ok
Re: Mobile Station 60657
Bedankt voor de informatie maar alles werkt geeft spanning en alle stekkers zijn ok
Citaat van: MärklinboyBelgie op woensdag 05 augustus 2020, 19:24:14
Alles geeft spanning ,stekkers 100 % ok
Re: Mobile Station 60657
Heb net gehoord bij die persoon en de garantie is voorbij
Re: Mobile Station 60657
Lid sinds: 2008

offline
Re: Mobile Station 60657
Check als eerste de kabel, die is namelijk nogal kwetsbaar.  Er zijn twee mogelijke problemen hiermee : een pin in de connector die afgebroken is, of draadbreuk.

Je zou ook kunnen proberen om hem even open te maken om te zien of er iets simpels te ontdekken is.

Als je de twee rubber strips onderop loshaalt, zitten daar vier schroeven.  Die draai je los.  De strips links en rechts zijn verschillend, dus onthoud even hoe die zaten.  Onder de rode knop zit ook nog een schroef, dus die voorzichtig eraf halen en de schroef losdraaien.  Nu kun je het apparaat openen.  Zie ook http://www.mhbg.de/bahn/index.php?p=bahn.dcc.ms2

Het display zit volgens mij met een flatcable vast, onder een clip.  Die kun je even proberen aan te drukken.

Succes!
Re: Mobile Station 60657
Bedankt voor de informatie geef het door aan de man met het probleem