Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Mooi om deze locs , met stoere print samen op de baan te zien.
Ondanks niet zwitsers, leuk om te zien.
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Mooi lijntje Michel.  :thumbup:

Henk
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
@citaat  @citaat

Het is zeker een leuk plaatje Erik met deze prachtige Märklin Store locs.
Deze locs worden ook ipv de Zwitserse locs bij hoge uitzondering gekocht. ;)

@citaat

Leuk om te lezen dat je het een leuk lijntje vindt Henk. :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Ik zou de nieuwste Store-lok goed testen! Die van mij is na netjes inrijden en een paar rondjes met een sleep van 5 store wagons al brommend en grommend retour naar Kuijper's gegaan. Er lijkt iets mis te zijn met de cardan aandrijving.
Een smeerbeurtje (wat na circa 2 uur gebruik niet zou hoeven) haalde niets uit.
Het fenomeen gebeurd bij het rijden met ca. 75% vermogen.
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Mooie aanwinst Michel het wachten waard toch. Normaal ga ik ook overstag voor de Store-Loc, maar ik beperk mij tot Epoche III en vroeger, dus deze laat ik aan mij voorbij gaan.
Ik wens je veel plezier en speelgenot met de telexkoppelingen. Laat hem nu maar meedrijden in Michelstadt.

Luc
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
@citaat

OmeLaurus, bedankt voor de tip / waarschuwing. :thumbup:
Ik ga er een sleep achter maken en ga hem een aantal dagen zeker tot het weekend meelaten rijden met wat er nu mag rijden.
En dan kijken wat hij doet en hoe het gaat met de cardan aandrijving.
Jammer dat je loc na een aantal uurtjes rijden al problemen gaf. :?
Hoe kwam je erachter bleef de loc stil staan in eens of kwam je erachter door het geluid wat de loc maakte ?

@citaat

Het was het wachten zeker waard Luc. :)
Voor de Märklin Store locs maak ik graag een uitzondering ongeacht het tijdperk behalve voor een stoomloc want die zal waarschijnlijk in de vitrine belanden en ik zie mijn gekochte locs liever rijdend langskomen dan dat ik hem bewonderend staand in de vitrine.

Groet Michel
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Ik kwam erachter toen de lok op snelheid een zoem geluid begon te maken. Toen ik de snelheid terugbracht werd het een brom. Het heeft wat weg van de oude analoge/delta Marklin motoren.
Ik baal er echt van want de lok liep eerst echt super stil en soepel. Ook de telex koppeling werkte na enig oefenen geweldig.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat in dit model niet het bewegende machinistje is geplaatst, dezelfde lok in de normale uitvoering (39903) heeft die wel.
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
@citaat

Bedankt voor deze nuttige informatie Laurus. :thumbup:
Ik heb er 5 lange schuifwandwagons achter gedaan en vanaf gisterenavond rijd hij er mee rond kijken wat er gaat gebeuren met deze prachtige loc.
En bewegende maar mag van mij trouwens ook een stilzittende machinist zijn had zeker leuk geweest die techniek en materiaal heb je toch al in huis.

Groet Michel
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Ik kreeg gister een telefoontje van de Marklin Store, ze konden het probleem bij het testen niet reproduceren. Ondanks dat boden ze keurig aan om 'm toch door te sturen naar Marklin.
Nu afwachten wat men er daar van vindt..
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Dat zijn de "fijnste" storingen :? ; storingen die af en toe optreden behalve bij de reparateur...
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
@citaat  @citaat

Dat is spijtig dat zij het euvel niet konden waarnemen Laurus. :-(
Hopelijk speelt het zich weer op bij Märklin zodat ze er wat mee maar vooral aan kunnen doen.
Succes maar toch balen dat de loc snel weer terug moet naar de fabrikant. :(

@citaat

Net al bij kiespijn Hans thuis ver ga je van de pijn en in de wachtkamer bij de tandarts voel je (bijna) niks meer.

Groet Michel
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Een indrukwekkende line-up van jouw storelocs! :)  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).
Ik ben het helemaal met je eens Maikel. :)

Groet Michel
Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Op de opendag van de Amsterdamse modelbouw club vond ik 4 Lima rijtuigen van de SBB die voor weinig geld meegenomen mochten worden naar Michelstadt.
Deze leuke oude met gebruikerssporen rijtuigen gaan het rangeerterrein opvullen zodat het niet Zwitserse materiaal in de doosjes kan gestopt worden.
Het is een groene rijtuig en 2x een 1ste klas rijtuig en een restaurant wagon met pantograaf die erg los ligt deze week maar eens voorzichtig uit elkaar halen kijken of ik hem kan maken zo niet dan gaat hij een werkplaats hal in.

Ook is er met Pasen de wagon van de Michelstädter Modellbahnteff in mijn bezit gekomen van deze leuke wagon zijn er 100 gemaakt en 1 is er dus in Michelstadt beland waar hij een leuk plekje heeft gekregen in de vitrine.

Groet Michel
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Michel,

Fraaie rijtuigen gescoord en de Michelstadt wagon is natuurlijk helemaal super :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Dag Michel.

Dat zijn leuke aanwinsten die je hebt weten te scoren  :thumbup:  :thumbup:
Proficiat hiermee, zeker ook met de bijzondere wagon van de Michelstädter Modellbahnteff!

Groeten,

Erik.
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
 :) De Michelstädter Modellbahnteff wagon is helemaal :thumbup: en B)
 :o) Nu kan je stoppen met verzamelen, de Heilige Graal is binnen. :D
Enne die Lima rijtuigen zijn ook :thumbup:
Veel kijkplezier ermee.
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Fraaie Zwitsers, Michel :thumbup: .
En ja, als die Michelstadt-wagon ergens thuis hoort dan is het wel bij jou ;) !
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Citaat van: Wico op woensdag 03 april 2024, 19:52:25Michel,
Fraaie rijtuigen gescoord en de Michelstadt wagon is natuurlijk helemaal super :thumbup:.
Groeten,
Wico

Dank je Wico. :thumbup:
Ze zijn zeker fraai en voor heel erg weinig mooie aanvulling voor het rangeerterrein.
Ja de Michelstadt wagon is zeker super een heel leuk hebbedingetje.

Citaat van: Nieuwenhuis op woensdag 03 april 2024, 20:19:33Dag Michel.

Dat zijn leuke aanwinsten die je hebt weten te scoren  :thumbup:  :thumbup:
Proficiat hiermee, zeker ook met de bijzondere wagon van de Michelstädter Modellbahnteff!

Groeten,
Erik.

Ik kreeg een tip dat er een 2de hands standje was Erik en deze kon ik gewoon niet laten leggen deze prachtige SBB rijtuigen.
Dank voor je felicitatie en ja de Michelstädter Modellbahnteff wagon is zeer erg fraai. :favorite:

Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 03 april 2024, 20:58:12:) De Michelstädter Modellbahnteff wagon is helemaal :thumbup: en B)
 :o) Nu kan je stoppen met verzamelen, de Heilige Graal is binnen. :D
Enne die Lima rijtuigen zijn ook :thumbup:
Veel kijkplezier ermee.

Die is zeker een :thumbup: waard Dirk-Jan de wagon aus Michelstadt. :)
Ik zag dat er nog een aantal wagons met Michelstadt uitgegeven zijn dus goed de ogen open houden op kleine beursjes wie weet vindt ik er wel ergens 1. :)
Ja die Lima zijn zeker ook  :thumbup:

Citaat van: Hanzi op woensdag 03 april 2024, 22:14:11Fraaie Zwitsers, Michel :thumbup: .
En ja, als die Michelstadt-wagon ergens thuis hoort dan is het wel bij jou ;) !

Dank je Hans. :thumbup:
Ja Hans(Biere) liet hem zien en toen stond mijn besluit al vast om hem aan te schaffen gelukkig kwamen er Duitse vrienden met Pasen naar Nederland (zoals zo vele Duitsers) en die hebben hem voor mij meegenomen scheelde weer een hoop verzendkosten.


Verder zag ik dat onder de restaurant wagon de Dc asjes met verf waren geschilderd ik denk met loodmenie om ze geschikt te maken om als Ac asjes door te gaan ? maar wat betekend dat stukje weerstand ? wat tussen de asjes is gemaakt en door de wiel is doorgeboord ?

Groet Michel
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
rood-rood-rood = 2,2kOhm
zal waarschijnlijk iets met terugmelding in een DC-systeem te maken hebben; wellicht dat de loodmenie niet voldoende geleidde (sowieso nooit gezien voor deze toepassing; vraag me ook af of er genoeg lood in zit om te geleiden).
2,2kOhm is hoog genoeg om geen kortsluiting (paar milli-ampere) te maken tussen de railstaven, maar laag genoeg om te detecteren.
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2017

Marklin CS3+/ Itrain / DR5000-YaMoRc-Arcomora

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Klopt Hanzi, wordt zo gedaan voor terugmelding met stroomdetectie, de truc, om zo de ganse sleep te detecteren als elke wagon zo is uitgerust
voor 3Rail massadetectie moeten de wielassen er wel uit.
groetjes guy

Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Zie ik het nu goed dat het draad van die weerstand aan de buitenkant van het wiel omgebogen is met een flinke klodder tin er op? Tjonge, jonge dat had wel anders gekund.
Evengoed stuk voor stuk prachtige aanwinsten
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Ik zie geen klodder Tin Freek, en als het rijtuig op de rails staat zie je er niks van verwacht ik.

Voor 3-rail massadetectie kan je natuurlijk ook de weerstand vervangen door een massief draadje, Guy; scheelt weer in de kosten (mits het wielprofiel geschikt is voor 3-rail).
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Waarom zou massadetectie niet werken met een 2K2 weerstandje, dat moet echt geen kortsluiting zijn. Gewoon niks aan doen.
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
@citaat dat hangt af van het type massadetectie dat je gebruikt.
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2017

Marklin CS3+/ Itrain / DR5000-YaMoRc-Arcomora

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Citaat van: spoorz op donderdag 04 april 2024, 19:07:41Waarom zou massadetectie niet werken met een 2K2 weerstandje, dat moet echt geen kortsluiting zijn. Gewoon niks aan doen.
De grapjassen, ze zijn alomtegenwoordig.
in een Marklin 3Rail met massadetectie hoort dit helemaal niet thuis. zorgt alleen voor ellende.
gr guy
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Mooi aanwinsten Michel, die gaan shinen in Michelstadt.

Luc
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Citaat van: Hanzi op donderdag 04 april 2024, 12:51:01rood-rood-rood = 2,2kOhm
zal waarschijnlijk iets met terugmelding in een DC-systeem te maken hebben; wellicht dat de loodmenie niet voldoende geleidde (sowieso nooit gezien voor deze toepassing; vraag me ook af of er genoeg lood in zit om te geleiden).
2,2kOhm is hoog genoeg om geen kortsluiting (paar milli-ampere) te maken tussen de railstaven, maar laag genoeg om te detecteren.

Hans, zo te lezen heb je er (veel) meer verstand van dan ik bedankt voor je heldere uitleg. :thumbup:

Citaat van: guy1846 op donderdag 04 april 2024, 15:46:45Klopt Hanzi, wordt zo gedaan voor terugmelding met stroomdetectie, de truc, om zo de ganse sleep te detecteren als elke wagon zo is uitgerust
voor 3Rail massadetectie moeten de wielassen er wel uit.
groetjes guy

Deze manier lijkt mij veel werk zelf wissel ik de asjes om bij aangekochte wagons met DC asjes of ik vraag het aan de leveracier waar ik ze koop om ze om te ruilen Guy. :)

Citaat van: Freek op donderdag 04 april 2024, 18:37:27Zie i het nu goed dat het draad van die weerstand aan de buitenkant van het wiel omgebogen is met een flinke klodder tin er op? Tjonge, jonge dat had wel anders gekund.
Evengoed stuk voor stuk prachtige aanwinsten

Valt mee Freek de klodder tin zit alleen wat tin bij de bocht waar het draadje uit de as komt de rest is schoon.
Dank je wel Freek ze zijn zeker prachtig. :thumbup:

Citaat van: Hanzi op donderdag 04 april 2024, 18:50:15Ik zie geen klodder Tin Freek, en als het rijtuig op de rails staat zie je er niks van verwacht ik.

Voor 3-rail massadetectie kan je natuurlijk ook de weerstand vervangen door een massief draadje, Guy; scheelt weer in de kosten (mits het wielprofiel geschikt is voor 3-rail).


De klodder valt inderdaad mee Hans.
Mij nog te veel werk dat draadjes verder zie antwoord aan Guy.

Citaat van: spoorz op donderdag 04 april 2024, 19:07:41Waarom zou massadetectie niet werken met een 2K2 weerstandje, dat moet echt geen kortsluiting zijn. Gewoon niks aan doen.

Ik zou het niet weten Spoorz heb er weinig tot geen verstand van weerstandjes. :?

Citaat van: Hanzi op donderdag 04 april 2024, 20:00:44@citaat dat hangt af van het type massadetectie dat je gebruikt.

Zie je wel dat je er veel meer verstand van hebt Hans dan ik. ;)

Citaat van: guy1846 op donderdag 04 april 2024, 20:56:31
Citaat van: spoorz op donderdag 04 april 2024, 19:07:41Waarom zou massadetectie niet werken met een 2K2 weerstandje, dat moet echt geen kortsluiting zijn. Gewoon niks aan doen.
De grapjassen, ze zijn alomtegenwoordig.
in een Marklin 3Rail met massadetectie hoort dit helemaal niet thuis. zorgt alleen voor ellende.
gr guy

Of het grapjassen zijn weet ik niet Guy men heeft er duidelijk meer verstand van dan ikzelf dus eigenlijk ben ik de grapjas. :mrgreen:

Citaat van: lucdiels op vrijdag 05 april 2024, 13:28:57Mooi aanwinsten Michel, die gaan shinen in Michelstadt.
Luc

Dank je wel Luc. :thumbup:
Ze gaan een fraaie plekjes krijgen in en om een werkloods idee is om er een aantal werklui erbij te plaatsen maar dat zal ooit wel eens komen voorlopig vindt ik het rijden nog veeeeels te leuk met de locs en hun slepen. :)

Groet Michel
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Mooie aanwinsten weer Michel, hoeveel heb je er nu eigenlijk in totaal..?
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Hoi Mies,

Die zwarte Zorro Märklin loc's zien er wel stoer uit en ik snap wel, dat je die verzamelt  :)
Maar de Michelstädter wagon slaat wel alles  :thumbup: Zo eentje moet je wel op je baan hebben  :P

Weer wat om extra van te genieten !

Grtz Tony
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } wagon uit Michelstadt is binnen.
@citaat  @citaat

Dank je wel Wim. :thumbup:
Van wat als ik vragen mag heb ik er hoeveel Wim ?
Van Zwitsers materiaal kan je nooit genoeg hebben. ;)  :P

@citaat

Die Zwarte locs zijn zeker stoer Tony en rijden allemaal erg mooi en mogen om en om met de 5 zwarte schuifwandwagons rijden.
De Michelstädler wagon slaat zeker alles en is één van mijn leukste hebbedingetjes die zeker in Michelstadt behoort te zijn.

Groet Michel
Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Bij Sander(z28) zag ik in zijn topic een prachtige Roco (77343) SBB Cargo wagon met diep blauwe containers er op van de firma VZUG die keukens en andere Zwitserse inbouw apparaten verkoopt en ik was meteen verliefd op deze wagon.
Dus de volgende dag mijn Nederlandse leverancier gebeld maar helaas met een niet leuk antwoord dat hij ze niet heeft en vanuit de fabriek al uitverkocht . klaar uit dus maar zoeken op het internet en daar vond ik er 1 meteen besteld en men deed ook de asjes omwisselen prima service daar in Hillegom.

Afgelopen woensdag kwam deze schoonheid binnen en ja in het echt is hij nog mooier van kleur dan op de mooie foto's van Sander dus ik zeg Sander bedankt voor het plaatsen van deze prachtige wagon.
De wagon rijd mee in een sleep met witte Cargo container wagons wat een mooie afwisseling is en het kijken ernaar erg leuk maakt.

Hierbij een foto van deze Zwitserse schoonheid.

Groet Michel
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
 B) Mooie kleur dat diep blauw. :thumbup:. Veel leuk rij- en kijkplezier ermee.
:o) En waar zouden we zijn zonder dat internet? :D
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Mooie wagen Michel! Was het weer eens tijd voor een filmpje?
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Michel,

Errug mooie wagon, misschien in de toekomst nog eens een exemplaar zien te scoren :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Mooie aanwinst Michel, misstaat absoluut niet op je baan.
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Kijk, dat is een mooie! ;)
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Mooie aanwinst, ben benieuwd hoe deze in een stam er iit ziet.
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Citaat van: Dirk-Jan op zaterdag 13 april 2024, 09:14:25B) Mooie kleur dat diep blauw. :thumbup:. Veel leuk rij- en kijkplezier ermee.
:o) En waar zouden we zijn zonder dat internet? :D

het diepe blauw is zeker heel mooi Dirk-Jan en steekt mooi af bij de witte containers die links en rechts van hem in de sleep zitten.
Met het rij maar vooral kijkplezier gaat het zeker goed komen.
Ja dat is een goede vraag waar zouden we zijn zonder internet.

Citaat van: frank-103 op zaterdag 13 april 2024, 09:32:16Mooie wagen Michel! Was het weer eens tijd voor een filmpje?

Dank je Frank. :thumbup:
Ikzelf ben heel druk al zou ik het graag minder zien maar de vrije tijd vliegt voorbij maar mijn kleinzoon heeft eerdaags de meivakantie zal hem eens vragen of hij wilt helpen met een filmpje maken.

Citaat van: Wico op zaterdag 13 april 2024, 09:43:01Michel,
Errug mooie wagon, misschien in de toekomst nog eens een exemplaar zien te scoren :thumbup:.
Groeten,
Wico

Hij is zeker erg mooi Wico en ja wie weet kom ik er ooit weer eens ergens 1 tegen en dan gaat hij meteen na het afrekenen dan mee naar Michelstadt. :P

Citaat van: Freek op zaterdag 13 april 2024, 16:47:15Mooie aanwinst Michel, misstaat absoluut niet op je baan.

Dank je wel Freek. :thumbup:
Nee misstaan doet hij zeker niet ben zeer berheugd met deze prachtige aanwinst.

Citaat van: Sanderz28 op zaterdag 13 april 2024, 19:45:21Kijk, dat is een mooie! ;)

Ja mooi he Sander. ;)
Denk dat ik voorlopig maar niet meer kijk in je topic zie zoveel prachtig materiaal langskomen dat mijn portemonnee al begint weg te kruipen als ik je topic open. :mrgreen:
Nee hoor Sander bedankt voor deze prachtige aanwinst. :thumbup:  :thumbup:

Citaat van: erik01 op zaterdag 13 april 2024, 20:43:39Mooie aanwinst, ben benieuwd hoe deze in een stam er iit ziet.

Ja hij is zeker mooi Erik. :)
Zal eens wat foto's nemen van de sleep waar hij in zit en je weet waar ik woon ik het echt bekijken is hij nog mooier. ;)  :)

Groet Michel
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Dag Michel.

Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.  :thumbup:
Het is niet mijn ding, die containers, maar het geheel heeft wel een bijzonder hoog detailniveau! :cool:

Groeten,

Erik.
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Inmiddels al veel te veel om kwijt te kunnen op mijn huidige baan maar we gaan stug door :D
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.
@citaat  @citaat

Dank je wel voor je felicitatie Erik. :thumbup:
Zeker dit soort fraaie containerwagons met die mooie diepe kleur blauw kan ik wel waarderen en ja deze is zeker van een hoog detailniveau en dan te bedenken dat de losse onderdelen erg nog niet eens opzitten hoe mooi zal hij dan wel niet worden. :)

@citaat

Ik herken het "probleem" Sander vandaar de toekomstige uitbreiding met een stuk of 5 a 6 sporen erbij voor de lange treinen zodat ik weer 2 blokken over hou in het huidige schaduwstation.
En mede omdat er heel veel mooi (Zwitsers) materiaal wordt uitgegeven zullen we dit euvel houden van stug door gaan met aanschaffen. ;)

Groet Michel