Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Railplan Modelleisenbahn vier Länder met Excelbestand iTrain

Gestart door Wim H0 zaterdag 11 juli 2020, 08:26:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Railplan Modelleisenbahn vier Länder met Excelbestand iTrain
Hallo forumleden,

Start hierbij een nieuw topic van mijn nieuwe in aanbouw zijnde modelleisenbahn vier Lánder, hierbij zullen alleen de Wintrack railplannen met daarbij ook Excel bestanden van Itrain geplaatst gaan worden.



Itrain gegevens van schaduwstation niveau 1



iTrain gegevens van schaduwstation niveau 2



iTrain gegevens van schaduwstation enkel/dubbelspoor spiraal

Altijd gemakkelijk zo is het bij het aansluiten niet nodig om een laptop bij de hand te houden.

Re: Railplan Modelleisenbahn vier Länder met Excelbestand iTrain
Hallo forumleden,

Hierbij de wintrack railplannen van het schaduwstation.



Niveau 1



Niveau 2



Niveau 1 en 2

Hierna zal er in de toekomst meerdere railplannen geplaatst gaan worden van de modelbaan in aanbouw maar zover zijn we nog niet.
Hoop dat deze update's nuttig zijn en misschien wel weer iemand op idéeen heb kunnen brengen. :thumbup:
Re: Railplan Modelleisenbahn vier Länder met Excelbestand iTrain
Hallo Forumleden,

Met een beetje knip en plakwerk heb ik losse mapjes gemaakt met daarbij in 1 oog opslag alle info die ik hebben moet bij een eventuele storing.



Railplan op 4 pagina`s geprint met daarop een pagina met daarop de railinfo vastgeplakt.



Railplan in het klein op de achterzijde vastgeplakt.



Railplan van niveau 1 opgevouwen en gemakkelijk terug te vinden doormiddel van het kleine railplan.

Re: Railplan Modelleisenbahn vier Länder met Excelbestand iTrain
Lid sinds: 2012

Na 20 jaar weer langzaam beginnen

offline
Re: Railplan Modelleisenbahn vier Länder met Excelbestand iTrain
Heel handig!
Dat brengt me op ideeën. Altijd maar alles digitaal is ook niks.
Goed bedacht.

Groet, W
Re: Railplan Modelleisenbahn vier Länder met Excelbestand iTrain
Plaatjes van de railplannen zijn zonder meer welkom, maar als je een WinTrack bestand hebt, kun je dat als bijlage toevoegen. Met WinTrack is dat toch wat beter leesbaar dan zo'n verzameling JPG bestanden. En wie geen WinTrack heeft, kan zonodig de gratis demo-versie downloaden.
Re: Railplan Modelleisenbahn vier Länder met Excelbestand iTrain
Of de viewer.