Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

oldschool M rail baan "Schlossdorf"

Gestart door ErwinLamens zondag 19 juli 2020, 11:09:27

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: oldschool M rail baan "Schlossdorf"
ook zelf in elkaar geknutseld met eigen materiaal (behalve de Noch figuurtjes  :) )

Re: oldschool M rail baan "Schlossdorf"
Dag Edwin,

Lekker sfeertje heb je op je baan. Lekker old school, het ziet er allemaal mooi uit!
Re: oldschool M rail baan "Schlossdorf"
nog 4 filmpjes waaronder "cabview" rondje Schlossdorf  :D

(geluid loopt achter ligt ofwel aan camera of SD kaartje)









spoorse groeten,

Erwin
Re: oldschool M rail baan "Schlossdorf"
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: oldschool M rail baan "Schlossdorf"
Leuke filmpjes die een goed overzicht van je baan geven!
Re: oldschool M rail baan "Schlossdorf"
Nieuw topic (voor mij), dus maar even helemaal doorgelopen. Als er ergens M-rail staat ben ik er bij  :D
Het ziet er allemaal goed uit, en het tempo is ook prima. Ik wou dat het hier zo snel ging.

Je zou de filmpjes, voordat ze op Joeptjoep gaan kunnen bewerken, zodat het geluid wat meer op tijd is. Er zijn programma's voor. Ik heb nog een oude Nero Suite waarmee je beeld en geluid kunt scheiden en verschuiven. Tis maar een idee.
Ga zo door, zou ik zeggen.
Re: oldschool M rail baan "Schlossdorf"
Ha erwin wat mooi die cabride filmpjes! Ik wilde zelf ook zoiets maken en had zo'n camerablokje aangeschaft maar ik krijg dat ding niet aan de praat, wat gebruik jij? Gr frank
Re: oldschool M rail baan "Schlossdorf"
hoi Frank dat was een SQ23 cameraatje maar ondertussen teruggestuurd omdat dat niet naar behoren werkte, als ik een filmpje op YT plaatste liep het geluid altijd achter ...

groeten

Erwin
Re: oldschool M rail baan "Schlossdorf"
Speciale Gast Penningmeester Stichting 3rail
Lid sinds: 2006

Je hebt dwarsliggers nodig voor een recht spoor.

offline
Re: oldschool M rail baan "Schlossdorf"
Hoi Erwin. Ik heb ook zo'n Ali SQ23 met hetzelfde probleem. Aangezien je meestal de rijgeluiden hoort, kap ik het filmpje aan het eind van de rit af. In mijn topic en wiki zie je het laatste filmpje.