Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Märklin boek bovenleiding

Gestart door ErwinLamens vrijdag 03 juli 2020, 15:09:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Märklin boek bovenleiding
hallo,

heeft iemand de digitale versie (pdf) van Märklin handboek bovenleiding nummer 03904 ?

Erwin
Re: Märklin boek bovenleiding
Iemand zal dat wel hebben, maar wat doe je dan met de wetenschap dat het zo is?  :)
Toch een beetje een vreemde vraag...
Re: Märklin boek bovenleiding
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Märklin boek bovenleiding
Vreemde vraag? Laten we de vraag dan omdraaien.
Stel niemand hier heeft die brochure als pdf.
Waar kun je hem dan verwachten en voor welke prijs?

Antwoord:

EDIT Fred, persoonlijke gegevens niet noodzakelijk om te publiceren.


site:KeesMarklin op Ebay.
Pijs: circa € 30,-

en nog misschien op
site:Modeltreinwinkel, circa 4 € meer

en verder nergens meer.

Wat maakt dat duidelijk? Märklin maakt het niet uit of je hun bovenleiding nog serieus neemt.
Waarom wil je die brochure dan toch zien? Omdat hij in het Nederlands is verschenen?

Persoonlijk vind ik je vraag ook vreemd.
Als ik NL reed (ik rijd CH), zou ik geen ene moer doen met Märklin bovenleiding, want die is pure nep-DB.
Als je geïnteresseerd bent in DB bovenleiding, dan zou ik kijken of bij Sommerfeldt (echt) of bij Viessmann (nep).
En de rest laten zitten.
Re: Märklin boek bovenleiding
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re: Märklin boek bovenleiding
Citaat van: Jan22 op vrijdag 03 juli 2020, 20:06:16of bij Viessmann (nep).

Het hier bedoelde fraaie geïllustreerde en informatieve boek beschrijft de huidige generatie "Märklin-bovenleiding" = Viessmann-bovenleiding. Het is dus nadrukkelijk eerder een boek dan een brochure en een echte aanrader voor wie de installatie van deze generatie bovenleiding overweegt. Prettig geschreven duidelijke handleiding met vele bijkomende tips.

Als je dan toch overweegt deze bovenleiding te installeren adviseer ik daarnaast ook het Viessmann bovenleidingboek, 4e oplage, artikelnr. 4190.
Re: Märklin boek bovenleiding
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: Märklin boek bovenleiding
Hallo,

aantal reacties gearchiveerd, kijk ook naar forumregels, betreft auteursrecht, bedankt,

met vriendelijke groet,

Walter